39 Hvad er vi?

1.4K 44 6
                                    

Jeg sidder ude i skolegården. Det er frokost pause, og solen bager lige ned i gården. Jeg sidder sammen med Mana og Victoria. Først skal vi til fredags cafe på Øregård, og bagefter skal til fest hos Jacob, Ella og Thors gode ven, og jeg glæder mig ret meget. Jeg mærker nogle arme omkring mig, og en der kysser mig i nakken. Jeg kigger op på Thor, der kysser mig på munden. "Hej smukke" siger han og sætter sig ved siden af mig. "Kommer du også i aften?" spørger han og aer min kind. "Selvfølgelig" svarer jeg og bider mig i læben. "Sover du hos mig bagefter? Vi er alene hjemme" siger han og jeg nikker. "Årgh, vil i da lade vær" siger Mana og griner. "Ja, vi sidder lige her" tilføjer Victoria og griner endnu mere. De rejser sig fra bordet og begynder at gå indenfor. 

Jeg vender mig mod Thor igen, og smiler til ham. "Clara jeg tænkte på noget. Det i går, hvor jeg sagde vi ikke havde nogen titel.. Hvad er vores titel egentligt?" spørger han og ser meget seriøst på mig. "Det ved jeg ikke.. hvad synes du?" spørger jeg og smiler sødt til ham. "Clara, jeg vil gerne have at du er min, og du bliver hos mig" siger han og smiler nervøst til mig. "Det vil jeg da gerne være" siger jeg og bider mig i læben. Hans ansigt kommer tættere på mit, og vores læber mødes. 

()

Peter kører mig til skolen nu. Jeg roder i min Chanel taske efter min billet så jeg kan komme ind til festen på skolen. Jeg glæder mig ret meget. Bilen stopper og jeg stiger ud. Jeg hader den trappe der kommer nu. Mine lange brune ben ryster under mig da jeg går op af den. YSL stiletter er måske heller ikke det smarteste valg af sko. Da jeg kommer op til indgangen, ser jeg Victoria stå i døren. Hun er en del af festudvalget. Jeg går op til hende og hun får mig ind, så jeg ikke skal igennem den lange kø. 

Jeg går over mod baren og får en Bacardi Breezer. Jeg spotter Thor gennem lokalet og skynder mig hen til ham. Jeg ligger mine arme omkring ham bagfra og han vender sig om mod mig. "Hej smukke, du ser fandme godt ud i aften" siger han og kysser mig blidt. Jeg smiler til Carlo, som Thor snakkede med. "Carlo var du egenligt ikke sammen med en af Claras veninder?" spørger Thor. "Nej, hun var simpelthen for klæbrig" siger han og ruller med øjnene. 

Jeg elsker dig - Thor FarlovTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang