25 Sleepover

1.6K 49 4
                                    

"Bliver du ikke her og sover?" spørger Thor bedende. "Jeg har jo ikke noget tøj her" svarer jeg ham lavt. Vi ligger begge på ryggen i sengen og kigger op i loftet. "Kan det ikke være ligegyldigt, du kan bare sove i en af mine t-shirts og så kan vi følges til skole i morgen" siger han og vender sig mod mig. Han laver dådyr øjne til mig. Jeg nikker let og kysser ham på næsen. "Men kun hvis jeg får Lacoste trøjen du har på" siger jeg og smiler flirtende. "Så det vil du" siger han og sætter sig op i sengen. "Det gør jeg" siger jeg og griner. Han begynder at kilde mig og jeg skriger højt. Jeg hader at blive kildet, men det er okay når Thor gør det. "Neeeej Thor stop" griner jeg. Han bliver ved og er ved at flække af grin. "Stoop det Thor" råber jeg og griner højt. Døren til Thors værelse bliver åbnet hårdt og Ulla står i dørkarmen. Krista og Karl kommer frem bag hende. "Hvad sker der?" spørger hun. Vi kigger begge skræmt op på hende og bryder kort efter ud i grin. "I er så fjollede... Der er mad nu, spiser du med?" spørger hun sødt. "Hvis det er okay?" svarer jeg og rejser mig fra sengen. 

Thor og jeg fjoller hele vejen ned til køkkenet hvor maden står på bordet. "Det ser godt nok lækkert ud" siger jeg og smiler til Ulla. Jeg kan pludselig mærke noget på mit lår. Min første indskydelse er at jeg har spildt. Pinligt. Jeg kigger ned på mit lår, hvor Thors hånd ligger. Han nusser stille mit lår. Jeg elsker når han gør det. Det tænder mig lidt. 

Vi spiser færdigt og vi går sammen op på Thors værelse, hvor vi går igang med at se en film. Det er en ret romantisk film. Jeg kan mærke Thors øjne på mig hele tiden. Han kysser pludseligt min skulder blidt og følger derefter med i filmen. Ulla stikker hurtigt hovedet ind for at fortælle at alle nu er gået i seng så vi skal være lidt stille. 

Filmen slutter og vi lister ud på badeværelset for at børste tænder. Jeg skal lige til at klæde om, men Thor står og stirrer på mig. "Thor jeg skal altså klæde om" siger jeg. Han vender sig om og holder sig for øjnene. Jeg vender mig også med ryggen til ham, men kan godt mærke hans øjne på mig. Jeg vender mig mod ham igen. Jeg har kun hans bluse og trusser på. "Skal vi gå i seng?" spørger jeg og tager hans hånd. 

Jeg elsker dig - Thor FarlovOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz