84 Opmærksomhed

931 30 4
                                    

Jeg tager mit forklæde af og snupper min taske. Vi går sammen ned af gaden i regnvejr. Han fletter sine fingre ind i mine og vi er hurtigt hjemme hos ham. Vi går sammen op mod hans værelse. Han åbner forsigtigt døren op vi går ind på hans varme værelse. En stille sang spiller i baggrunden og han stiller sig tæt op af mig. "Skal vi ikke få det våde tøj af dig?" spørger han charmerende og begynder at åbne min skjorte. Jeg hiver hans trøje af ham og skubber ham ned i sengen. Vi ligger og kysser længe indtil vi begge afbryder det. Jeg ligger mig ned på siden af ham og vi falder begge hurtigt i søvn.

()

Vi går sammen ind i den store fælles sal på skolen. Thor og jeg har nærmest været uadskillelige lige siden vi er kommet sammen igen. Han fletter sines fingre ind i mine. Det regner stadig og det har det gjort længe. Det må nok være noget med efteråret. Thor ser så sød ud når det regner. Hans hår krøller lidt ekstra og det gør ham mindst lige så lækker. Vi sætter os over til pigerne. Han ligger en arm omkring mig og vi snakker bare om alt. Klokken ringer og Thor og jeg går til time sammen. Han holder min hånd hele vejen ind. Da vi kommer ind i klassen hujer og jubler alle. "Inceeeest" hører jeg en råbe gennem klasselokalet. Vi ryster bare på hovedet og lader timen begynde. Jeg synes det hele er lidt akavet og jeg håber ikke det bliver ved sådan.

Timen er hurtigt færdig og vi har endelig frikvarter. Thor tager min hånd da vi kommer ud fra klassen og vi går sammen over til drengenes bord. Drengene jubler lidt og Thor kysser mig på kinden. Jeg fremprovokere et smil og tager et sip af min isvand. Drengene snakker ivrigt om den kommende ØG Liga. Jeg forsøger at følge med, men uden hæld. Thor kigger lidt mærkeligt på mig, men jeg ignorerer det.  "Clara jeg skal købe en juice. Kan du gå med mig?" Spørger Thor og smiler. Jeg nikker og følger med ham.

"Hvad er der med dig?" Spørger han forvirret. Jeg trækker på skuldrene. "Du kan godt fortælle mig det" siger han og jeg nikker. "Jeg ved det ikke. Måske kunne jeg bedre lide det da ingen vidste om os og kommenterede på det" siger jeg lavt. Han griner lidt. "Det er jo kun i begyndelsen, det er snart ovre" siger han og griner lavt. Jeg sukker og nikker. Jeg kunne godt høre det lød lidt dumt.

Jeg elsker dig - Thor FarlovWhere stories live. Discover now