Vi festede. Vi kyssede. Vi nød hinanden. Og nu står vi her igen. Skal igennem den pinefulde følelse. "Jeg kommer til at savne dig" siger jeg og kysser ham. Thor smiler. "Lige over du. Ring til mig lige når du lander" siger han og trækker mig ind i et langt kram. "Det skal jeg nok" hvisker jeg i krammet. Jeg trækker mig fra krammet, tager en dyb indåndning og smiler. "Vi ses okay". "Vi ses" siger han. Jeg tager min håndbagage. Jeg vil ikke græde. Ikke denne gang.
Mine veninder henter mig i lufthavnen og vi køre mod den nærmeste Starbucks. "Hvor er det godt du er tilbage" siger Sophia mens hun kører. "Ja, Trevor snakker hele tiden om dig" siger Emma og griner. Jeg bliver helt forlegen og griner bare med dem.
()
Jeg skal til fest i aften hos Trevor. Det skal nok blive sjovt. Jeg gør mig klar og sætter kursen mod festen.
Musikken dunker og man kan høre det helt ude fra vejen. Jeg ser Daniel og Luke stå ude på vejen og jeg går over mod dem. "Hva så drenge" siger jeg og tager et hiv af Luke's cigaret. "Er du klar på en vild aften?" spørger Daniel og griner. Jeg savner Thor helt vildt meget og jeg vil bare gerne drikker mine sårer væk. "Jeg skal være banke lam i aften" siger jeg og griner. De griner også.
Jeg går ind og finder pigerne. Vi tager en masse shots og jeg får en øl i hånden. Jeg kan allerede mærke alkoholen ramme mig og jeg går over mod sofaen hvor Trevor og nogle andre sidder. Jeg smiler til ham og giver ham den anden øl jeg havde fået i baren. Vi skåler og jeg begynder at hælde den ned. "Du ser godt ud i aften" siger jeg og betragter min krop. Jeg kigger ned af min løse trøje ned en lav udskæring og min lædernederdel. "Tak" siger jeg. "Kan du lide min nye halskæde" siger jeg og begynder at lege med de utallige halskæder. Han nikker og kigger sensuelt på mit øvre bryst.
ESTÁS LEYENDO
Jeg elsker dig - Thor Farlov
FanficClara er en pige der lige er begyndt på Øregård Gymnasium. Hun bor i hjertet af Hellerup, i en kæmpe villa sammen med hendes velhavende mor. En dag møder hun en sød fyr, men hvad gør man når han har en kæreste? Og hvad gør man, når man endelig får h...