61 Ny pige

1.1K 39 7
                                    

Jeg har gået og følt i langtid at jeg savner ham, og når han står der, med hans lidt skæve smil, bliver jeg forelsket igen. Det er som om alle vores fejl og problemer bliver slettet fra min hukommelse når han kigger på mig som han gør nu.

Thors blik ændre sig pludseligt fra nervøst-glad til super usikkert og lidt trist. Først der går det op for mig at jeg ikke har svaret og bare står og glor på ham. En beslutning skal tages hurtigt. Skal jeg gå tilbage til ham eller skal vi droppe det?

Jeg bider mig i læben og kigger ubeslutsomt på ham. "Thor, jeg..." Begynder jeg. Jeg trækker på det og jeg kan se Thor bliver mere og mere trist. "Jeg vil meget gerne være sammen med dig igen" siger jeg og ligger min arm om hans hals. Hans hovede hviler på min skulder og jeg kan mærke hans varme onde på mit øre. Han trækker sig fra krammet og kigger mig dybt i øjnene. Hans ansigt bevæger sig tættere på mit. Jeg lukker øjnene og ligger hovedet på skrå. Da hans læber rammer mine begynder tårerne igen at trille ned af mine kinder. Jeg har virkeligt savnet ham!

Han trækker sig fra kysset og kigger sødt på mig. "Hva så? Var det virkelig så skuffende" siger Thor sødt og griner. Jeg smiler til ham og putter mig ind til ham. Han ved godt det er glædes tårer.

()

Skolen er lige begyndt. Jeg kan ikke helt overskue det, jeg kunne godt bruge 5 ugers ekstra ferie. Jeg sidder og stirre ud af vinduet. Varmen i det lille klasselokale gør at jeg ikke kan koncentrere mig.

"Vi skal have ny pige i klassen" siger min lærer. "Hun kommer allerede senere i dag, så der skal I tage godt i mod hende!" Tilføjer hun og afslutter timen. Jeg mødes med pigerne efter timen. Vi skal spise frokost sammen. Jeg sætter mig ved et af de ledige borde og venter på pigerne. De sætter sig rundt om bordet. Jeg ved godt hvad snakken kommer til at handle om. Den nye pige. "Jeg håber hun er herre sød!" Siger Ella og tænder for en cigaret. Jeg nikker og tager en tår af min kaffe.

Det ringer ind og vi går ind i klasseværelset. Vi sætter os ved siden af hinanden og kigger forventningsfuldt på vores lærer, der skal til at begynde timen. Vi ved godt den nye pige kommer i denne time, vi ved bare ikke hvornår.

Døren går pludseligt op og en smuk blond pige stiller sig i dørkarmen. "Er det her 2.L?" Spørger hun. Min lærer nikker.

Jeg elsker dig - Thor FarlovDonde viven las historias. Descúbrelo ahora