90 Sidste afsked

774 32 6
                                    

Vi sidder alle rundt om spisebordet. Maden er lige blevet serveret og alle hygger bare. Thor, Anthon, Ella, Mana, Victoria, Carlo, Jacob og mig. Stemningen er lidt presset for vi ved godt hvad der kommer til at ske. Farvel. Nej, på gensyn. Begge ord gør lidt ondt at både tænke på og sige. Jeg kommer til at savne dem alle så meget.

"Piger kan jeg lige tale med jer?" spørger jeg og trækker dem uden for. "Jeg kan ikke holde til at trækker jer ud en efter en så jeg vil bare sige nogle ting til jer alle. I har været der for mig hver dag de sidste 12 år og I er alle som søstre for mig" siger jeg. Jeg kigger først nu på dem og de står alle og forsøger at holde gråden inde. "Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre uden jer" hulker jeg og de trækker mig ind i et kram så vi alle hulker. "Tak" hvisker jeg i krammet og vi går tilbage til drengene.

"Gutter" jeg vender mig om mod drengene og smiler. "Jeg elsker jer fandme" siger jeg og smiler. De kommer alle over til mig og giver mig en kæmpe krammer. Pigerne kommer også ind i krammet og vi laver kæmpe gruppe kram. "I er de bedste venner man kunne ønske sig" siger jeg og snøfter. De kigger alle ned i jorden og ingen siger noget. "Det er blevet sent" siger Carlo og kigger på sit rolex ur. "Ja vi må nok hellere tage afsted og lade dig pakke færdig" siger Victoria og smiler til mig. Jeg nikker og krammer dem alle en efter en.

()

Jeg sidder i bilen. På vej mod lufthavnen. Min mor snakker meget om det nye hus, men jeg vil allerhelst bare være hjemme. Hjemme i mine vante omgivelser med de bedste mennesker.

Bilen stopper og vi tager vores tasker og tjekker dem ind. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv. Jeg kommer til at savne dem alle så meget og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre uden dem! Jeg finder mine rejsepapirer frem og vi går op af rulletrappen. Jeg hører nogle råbe gennem den kæmpe hal. Først da råben kommer tættere på kan jeg høre hvem det er. Thor.

Thor løber op af rulletrapperne og jeg kaster mig ind i hans favn. "Jeg måtte bare sige farvel en sidste gang" siger han. Tårerne strømmer frem og jeg holder ham tæt længe. "Thor jeg bliver nødt til at gå hvis jeg skal nå mit fly" siger jeg og tørrer mine tårer væk. "Jeg forstår. Jeg elsker dig meget højt og jeg ved du aldrig vil fortryde det her" siger han lavt. "Jeg elsker også dig" siger jeg og kysser ham blidt. "På gensyn" siger jeg og slipper hans hænder. "På gensyn" siger han og vinker. Jeg forsvinder ind i gaten.

Jeg elsker dig - Thor FarlovWhere stories live. Discover now