Sammen med en anden? Hvad tror han? Jeg sidder i bilen på vej over til Ella. Hun ved det ikke endnu. Måske skal hun ikke vide det? Bilen stopper og jeg går op mod hoveddøren. Hun står smilende i dørkarmen og byder mig indenfor.
"Ella? Thor og jeg er ikke sammen længere og det kommer vi aldrig til" siger jeg da døren lukkes ind til hendes værelse. "HVAD?!?" råber hun nærmest. Jeg nikker, og prøver at holde tårerne inde. "Hvad er der sket?" spørger hun og ligger en arm omkring mig. "Han er gået tilbage til Celena" siger jeg og snøfter. "Og vi kommer aldrig til at være sammen med ham igen" siger jeg fast og ligger armene over kors. "Han er et fjols" siger Ella lavt, og krammer mig.
Vi ser lidt netflix, og leger lidt med makeup. Jeg har gjort Ella så lækker, og det samme har hun med mig. "Ej, skal vi ikke gå ud og drikke drinks!" udbryder Ella pludseligt. "Du ser så godt ud! Vi finder noget lækkert tøj, og så tager vi sku ud!" siger hun og løber ind i hendes walk in closet. "Kom lige herind" råber hun. Jeg skynder mig ind til hende, og hun står med en flot top i hånden. "Ej hvor er den flot!" siger jeg og begynder at mærke på stoffet. "Jeg fik den i karaktergave af min mor. Det er en Stella Mccartney" siger hun og smiler. "Den er så lækker" siger jeg. "Ja, og du skal have den på" siger hun og rækker den over mod mig. Jeg tager imod den og hiver den over hovedet. Jeg tager et par lækre Acne jeans på og et par Chanel stiletter på til. Jeg laver en lille pirouette foran Ella og klapper glad i sine hænder. "Nu skal vi ud og have det sjovt" siger hun og begynder at pakke nogle ting i en lille Valentino clutch.
Vi sætter os ned i en taxa og vi kører mod København. Vi stopper ved en super lækker bar, hvor vi går ind og stiller os i baren.
YOU ARE READING
Jeg elsker dig - Thor Farlov
FanfictionClara er en pige der lige er begyndt på Øregård Gymnasium. Hun bor i hjertet af Hellerup, i en kæmpe villa sammen med hendes velhavende mor. En dag møder hun en sød fyr, men hvad gør man når han har en kæreste? Og hvad gør man, når man endelig får h...