"Jeg fortalte hende hvorfor jeg slog op den gang" siger han da vi går ind på mit værelse. Mit hjerte stoppede med at slå. Det var min skyld de slog op, og det var mig der alligevel ikke ville have Thor. "Hun var knust" siger han. Jeg får helt dårlig samvittighed. "Undskyld" svarer jeg bare. "For hvad? Det var mig der havde fucket op" siger han lavt. Han sætter sig på sengen ved siden af mig. "Det var det jo" siger jeg sarkastisk. Han griner. Jeg savner det grin. Jeg savner ham.
Vi sidder lidt akavet uden at sige noget. Jeg kigger op på Thor, der fanger mit blik. Jeg smiler lidt nervøst til ham og bider mig i læben. Hans ansigt kommer tættere på mit, og vores læber mødes. Jeg læner mig tilbage og vores læber forfører hinanden.
()
Jeg ligger tæt op af Thors nøgne krop. Solens stråler går igennem mine gardiner og jeg misser med øjnene. Jeg kigger op på Thor der stadig sover. "Hvor er Claras værelse?" hører jeg en sur stemme sige. "Clara" hører jeg endnu en gang en stemme råbe. Stemmen er sur. Stemmen er Celena. "Thor" hvisker jeg højt og rusker i ham. Han vågner ikke helt første gang. "Thor" hvisker jeg igen. Denne gang vågner han. "Det er Celena" siger jeg febrilsk. Han kigger panisk på mig og skynder sig at gemme sige under min silkedyne. Jeg retter lidt på den, så man ikke kan se ham. Døren bliver åbnet hårdt op. "Hvor er han?" spørger Celena surt. "Hvem?" spørger jeg. "Det ved du godt. Thor. Hvor er han?" spørger hun igen. "Altså sidst jeg så ham var på skolen. Har du kigget der?" spørger jeg flabet og smiler ironisk til hende. Hun fnyser af mig og smækker døren i.
Jeg hører Celena tale med Chi. Hun beder Chi om at bestille en taxa til hende. Thor får fumlet sig ud af dynen. "Hvor er mit tøj?" spørger Thor stresset. "Ude på badeværelset" hvisker jeg. Han løber derud og tager hans tøj på. "Kan du ikke bare være ligeglad?" spørger jeg. Han forsøger at åbne mit mine dobbeltdøre ud til min lille balkon. Han får fumlet dem op og går derud. "Hvad fanden laver du Thor?" spørger jeg. Jeg får viklet dynen rundt om mig og går ud på balkonen, som Thor er ved at kravle ned af. Han lander på gruset i indkørslen. "Thor dine sko" siger jeg og kaster dem ned til ham. Han løber ud af indkørslen.
YOU ARE READING
Jeg elsker dig - Thor Farlov
FanfictionClara er en pige der lige er begyndt på Øregård Gymnasium. Hun bor i hjertet af Hellerup, i en kæmpe villa sammen med hendes velhavende mor. En dag møder hun en sød fyr, men hvad gør man når han har en kæreste? Og hvad gør man, når man endelig får h...