6 Olivers

2K 50 2
                                    

Jeg cykler mod Olivers, hvor Thor og jeg aftalte at mødes. Gad vide hvad han ville tale om. Jeg kan virkelig godt lide ham, han bare så sød. Jeg stiller min cykel op af en af de hvide vægge og Thor går mig i møde. "Hej" siger han og krammer mig hurtigt. Hvorfor er han så akavet? "Skal vi have is?" spøger jeg og begynder at gå ind i butikken. Jeg får en is vand og Thor får en shake. "Skal vi gå langs havnen?" spørger han da vi får vores ting. Jeg nikker og begynder at gå. "Hvad ville du tale om?" spørger jeg da vi kommer lidt væk. Han rømmer sig og tager en dyb indåndning. "Det i går... Jeeeg øhm" han stopper og kører sit sugerør rundt i han shake. "Jeg har en kæreste, så jeg ville sætte pris på hvis det blev mellem os" siger han og kigger nervøst på mig. "Jo... selvfølgelig" siger jeg og prøver at holde skuffelsen inde. 

Jeg tager akavet en tår af min vand og kigger på mit armbåndsur. "Jeg skal også hjem nu" siger jeg og begynder at gå tilbage. Thor løber op på siden af mig og tager fat i min skulder. "Jeg håber vi stadig kan være venner, ikke?" siger han og jeg vender mig mod ham. "Jo selvfølgelig, hvorfor skulle vi ikke det?" spørger jeg bider i mit sugerør. "Vil du så ikke med til en fest på lørdag? Det er min ven Anthon der holder den" siger han, "det vil jeg da gerne" svarer jeg og retter lidt på mit hår. "Du kan jo tage en veninde med?" siger han og nusser min kind. Jeg nikker og smiler falskt til ham. "Det er jo også det man har venner for, ikke" siger han og trækker mig ind i et tæt kram. "Men nu bliver jeg altså nødt til at gå" siger jeg og skynder mig hen til min cykel. "Vi ses i morgen, ikke?" råber han da jeg cykler væk fra Olivers. 

Tænk at han har en kæreste. Jeg havde bare på fornemmelsen at han godt kunne lide mig. Det bliver så akavet mandag morgen. Jeg kan slet ikke overskue det. Jeg kunne så godt lide ham. 

Jeg elsker dig - Thor FarlovWhere stories live. Discover now