29 Anthon

1.5K 48 7
                                    

Jeg banker stille på døren til Anthons hus. Anthon er den eneste jeg vil tale med lige nu. Han er blevet en ret god ven. Døren åbner efter lidt tid og Anthon står i døren. "Hvad sker der?" spørger han sødt. Jeg kan mærke tårerne presser på og jeg lader dem få frit løb. "Ej, kom indenfor. Du må ikke græde" siger han og følger mig op på hans værelse. Jeg sætter mig stille på hans seng og han sætter sig ved siden af mig. "Er det Thor?" spørger han og nusser min ryg. "Thor har været sammen med en anden" græder jeg. "Hvad? Det kan ikke passe" siger han forbavset. "Jo" hvisker jeg. "Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre" siger jeg og prøver at få styr på min gråd. "Bliv her, så ser vi på det i morgen" siger Anthon sødt og smiler til mig. Jeg nikker let og Anthon tørrer mine tårer væk. "Så nu skal du ikke græde længere, vi går ned og spiser, og så kan vi se en film bagefter" siger Anthon venligt og rejser sig fra sengen. Jeg følger efter ham og vi går ned og spiser. 

Da vi var færdige med at spise gik vi op på Anthons værelse igen. "Han skulle have sagt at han elskede mig" siger jeg pludseligt. "Ej" er det eneste Anthon siger. Jeg siger en lyd, det skulle have lyt som et ja, og gemmer mit ansigt i mine hænder. Anthon lægger sine arme omkring mig, og sådan sidder vi i lang tid uden at sige noget. Anthon bryder pludseligt stilheden. "Skal vi se en film, du vælger" siger han og smiler til mig. Jeg nikker, og finder en god komedie. 

Jeg ligger i Anthons arme, og forsøger at følge med i filmen, men det kan jeg ikke. Jeg tænker uafbrudt på Thor. "Er du okay" spørger Anthon pludseligt og pauser filmen. Han må have opdaget at jeg ikke fulgte med i den. "Altså udover at Thor har været sammen med en anden, så har jeg det faktisk pisse dårligt" siger jeg flabet. Anthon griner. Jeg elsker hans grin, det er så sødt. Jeg kigger ham dybt i øjne og bider mig let i læben. "Hvad er der?" spørger han lavt, og sender mig et charmerende smil. "Ikke noget" siger jeg og griner let. Han aer min kind, og kysser min kind. 

Jeg elsker dig - Thor Farlovحيث تعيش القصص. اكتشف الآن