Anthon: Hey, jeg holder fest i aften.. Kommer du?
Mig: Ja, det lyder hyggeligt! Jeg er på
Jeg stiller mig foran mit spejl og finder en fin lædernederdel frem og en lille hvid top. Jeg tager det på sammen, det ser ret fedt ud. Jeg hænger to halskæder om min hals og masser af ringe på alle mine fingre. Et sidste kig i spejlet, jeg ser ret rocket ud, men jeg kan ret godt lide det.
Kursen er sat mod Anthon. Jeg glæder mig sygt meget. Det er ret lang tid siden jeg var til fest sidst. Da jeg nærmer mig huset kan man allerede høre musikken dunke og se folk stå ude på vejen og ryge. Jeg spotter Victoria og skynder mig hen til hende. "Hej, du ser rå ud i aften" siger hun og giver mig elevatorblikket. "Tak, du ser skam også ret godt ud" siger jeg og griner. Jeg går videre ind og finder Thor.
Jeg siger ikke hej eller noget. Thor og jeg går direkte til kysset. Eller snarer snavet. Jeg trækker mig legende fra kysset og går videre. Jeg finder en af Anthons venner der sidder alene i sofaen. Lauge tror jeg han hedder. Vi sidder og snakker lidt indtil jeg kan mærke min telefon ringer. Jeg går ud i en gang, hvor der er lidt mere roligt. "Hej Mana, hva så?" spørger jeg. "Jeg er taget hjem til Carlo, jeg ved godt vi havde en aftale om at sove sammen, men er det ikke ok?" spørger hun. "Jo jo, tager bare hjem til Thor" svarer jeg hende og ligger på. Jeg mærke pludseligt en hånd på min skulder. Jeg vender mig forskrækket om mod Lauge, der smiler til mig. "Er der noget galt smukke?" spørger han og nusser min ryg. "Nej nej, det var bare Mana" svarer jeg og smiler til ham. Ingen siger noget i lidt tid. Pludseligt bemærker jeg hvor tæt han er kommet på mig. Vi står rigtig tæt. Jeg har ikke fået noget at drikke, men det føles sådan. Alt rundt om mig snurre og stopper da Lauges læber rammer mine.
KAMU SEDANG MEMBACA
Jeg elsker dig - Thor Farlov
Fiksi PenggemarClara er en pige der lige er begyndt på Øregård Gymnasium. Hun bor i hjertet af Hellerup, i en kæmpe villa sammen med hendes velhavende mor. En dag møder hun en sød fyr, men hvad gør man når han har en kæreste? Og hvad gør man, når man endelig får h...