89 Gaven

783 33 6
                                    

"Jeg kom faktisk herud for noget helt andet" siger han og stikker hans hånd i inderlommen. "Jeg vil ikke give dig den her foran alle de andre i morgen" siger han lavt og trækker en lille æske frem. Jeg kigger op på ham. Jeg tager imod den og ser det er en Tiffany & co æske. Jeg åbner den forsigtigt og ser det er en ring. "Jeg kan altså ikke tage imod den her. Det er alt for meget Anthon" siger jeg og holder mig for munden. "Jeg ville ikke give den foran de andre, du skal beholde den og så kan du altid huske mig" siger han og smiler. Jeg trækker ham ind i et langt tæt kram. "Vi må nok hellere gå tilbage" siger han. Jeg tager en dyb indånding og smiler. "Ja det må vi nok" siger jeg og tørrer tårerne under mine øjne væk. 

()

Jeg vågner op næste morgen med en mærkelig følelse i kroppen. Thor og jeg ligger i ske og han holder om mig. Jeg sætter mig op og putter mine bare fødder ned på det kolde gulv. Jeg går langsomt ned gennem huset. Chi er i fuld gang med at gøre rent efter i går. Mange af mine bedste venner ligger rundt omkring i stuen og sover. Jeg griner lidt for mig selv. To arme bliver lagt omkring mig. "Hva så?" spørger Thor og smiler. Jeg tager hans hånd og trækker ham ind i køkkenet. "Jeg ved ikke hvor meget jeg er i stand til at sige i aften, men du skal vide at jeg elsker dig overalt på jorden og du er det bedste..." gråden stopper mig. "Det bedste... Det bedste der er sket for mig" siger jeg og bryder ud i gråd. "Jeg elsker dig så højt og du skal huske på at du kan komme hjem hver måned" siger han sødt og krammer mig. Han kysser mit hår blidt. "Jeg vil tælle hver en dag indtil du kommer hjem igen" hvisker han lavt. 


Undskyld det her kapitel er lidt kort, men næste bliver lidt længere end normalt. Håber i stadig følger med. Hvad tror i der kommer til at ske??? Knus <3

Jeg elsker dig - Thor FarlovWhere stories live. Discover now