Vi går alle sammen, sammen ind til festen. Alle de små putter danser vildt rundt og opfører sig pinligt. Jeg husker ikke jeg opførte mig sådan. Jeg kigger over på Mana, og jeg kan se vi tænker det samme. Jeg kysser Thor farvel, og går sammen med pigerne over til baren. Vi får alle en breezer udleveret. Jeg kan se på Laura hun nærstudere det hele. "Hva så? Hvordan er festen i forhold til på dit gamle gym?" spørger jeg hende. Hun smiler. "Meget bedre.. Mit gym var også ringe" siger hun og griner. "Din kæreste virker rigtig sød. Hvor længe har i været sammen?" spørger hun. Jeg kigger over mod Thor. "Vi har slået op mange gange.. men samlet set har vi været sammen i ca. 10 måneder" siger jeg og kigger forelsket over mod Thor. Han smiler til mig og jeg gengælder hans smil.
De andre piger går på toilettet, men jeg gider ikke med. Jeg har aldrig synes om når piger går på toilettet sammen, så derfor bliver jeg i baren. Jeg står og små sludre med en af pigerne fra min klasse, indtil Thor kommer og afbryder os. "Må jeg få lov til at stjæle, Clara?" spørger han og tager min hånd. Jeg følger med ham og undre mig over hvad han vil. Han stopper pludseligt op midt ude på dansegulvet. Han kigger op mod DJ-pulten og sangen bliver pludseligt skiftet. Skiftet til min yndlings sang, Heat med Scarlet Pleasure. Jeg vrider min krop til den indtil Thor tager fat i mine hænder så vi danser sammen. Han er så sød. Sangen slutter og jeg giver ham en stort smask kys.
Pigerne danser også jeg går over til dem og danser lidt med dem, indtil vi bliver enige om at tage videre i byen. Jeg finder hurtigt Thor og fortæller ham at jeg tager i byen. Jeg ved han synes det er rart at vide hvor jeg er. Jeg kysser ham hurtigt, men intenst. Da jeg vender mig om står der er flok piger, der ser ret skuffede ud. De går med faste skridt mod Thor og får autografer og tage billeder.
Jeg sætter mig ud i taxaen sammen med pigerne, og vi begynder at køre mod København. Taxaen stopper og vi stiger ud lige foran Hive. Folk står i en lang kø foran indgangen. En stor vagt står foran døren og vælger folk ud. Vi piger går direkte op til døren. "Hej Mads" siger jeg og smiler sødt til vagten. Jeg har været her mange gange, så han kender mig godt, og jeg får altid lov til at springe køen over, og i dag er ingen undtagelse.
YOU ARE READING
Jeg elsker dig - Thor Farlov
FanfictionClara er en pige der lige er begyndt på Øregård Gymnasium. Hun bor i hjertet af Hellerup, i en kæmpe villa sammen med hendes velhavende mor. En dag møder hun en sød fyr, men hvad gør man når han har en kæreste? Og hvad gør man, når man endelig får h...