Han har stadig fat i min arm, og giver først slip, da vi står udenfor. "Hvad sker der lige?" Spørger han surt. "Hvad tror du du laver?" Spørger jeg. "Hvad fanden snakker du om, kvinde menneske? Hvad handler det her om?" Spørger Thor flabet. "Tror du ikke jeg ved hvad du laver med Laura?" Spørger jeg vredt. "Vi laver ikke noget!" Råber han næsten. "Jeg ved ikke hvad jeg skal tro, Thor! Det ene øjeblik render hun rundt hjemme hos dig og det næste liker du hendes billeder! Jeg er så træt af alle dine løgne, Thor!" Råber jeg spydigt. "Vil du da styre dig! Vi laver ingenting. Du må være godt blæst, hvis du tror vi laver noget!" Råber han tilbage. "Ikke lige så dum som hende, hvis hun tror af hun kan have dig om hendes lillefinger! Vi to, vi er færdige med hinanden!" Råber jeg arrigt og vender rundt på hælene.
Jeg sætter kursen mod et af klasseværelserne på 1. sal og jeg har pigerne lige i hælene. Alle bortset fra Laura. Jeg sætter mig i vindueskarmen og kigger ud. Thor står op af stakittet på den anden side af vejen og ryger. Pigerne kan godt mærke at der er sket noget mellem Thor og jeg, men jeg siger ikke noget, og det gør de heller ikke. Jeg ser Laura komme løbene ud fra hovedbygningen og over på den anden side af vejen til Thor.
De står og taler længe indtil Laura trækker Thor ind i et kram. Sæk. Jeg kan se at han ikke græder, men han er ked af det. Hun trækker sig fra krammet men holder stadig om ham. De kigger længe på hinanden inden de igen trækker sig ind i endnu et kram.
"Du skal ikke se på det der" siger Ella og nusser min ryg, men jeg kigger ikke væk. Jeg kan se Laura kysser Thor en enkelt gang på kinden, hvorefter de kigger hinanden i øjnene. Laura kysser først Thor blidt på læberne og begynder derefter at gå mere til den. Thors hænder kører langs hendes gode krop og ender på hendes balde, hvor han klemmer den lidt. Jeg kan ikke se på det længere. Jeg hader hende virkelig. Had strømmer gennem min krop. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv, så jeg rejser mig fra vindueskarmen og går direkte ud på toilettet, hvor jeg retter lidt på min makeup. "Jeg tager hjem, piger" siger jeg og smider min maske i skraldespanden.
YOU ARE READING
Jeg elsker dig - Thor Farlov
FanfictionClara er en pige der lige er begyndt på Øregård Gymnasium. Hun bor i hjertet af Hellerup, i en kæmpe villa sammen med hendes velhavende mor. En dag møder hun en sød fyr, men hvad gør man når han har en kæreste? Og hvad gør man, når man endelig får h...