Thor rører ved min røv. Han lader sine hænder glide op langs min ryg og om på mit bryst. Mine fingrespidser kører let og elegant op af hans mave og lader min hånd hvile på hans bryst. Jeg trækker mig fra kysset og kigger ham dybt i øjnene. "Hva så?" spørger han og kigger mærkligt på mig. Jeg ligger mig ned på siden af ham og tager en dyb indåndning. "Det føles bare lidt mærkeligt når jeg ved du har en kæreste" svarer jeg og tørrer mig om munden. "Kan det ikke være lige meget? Hvad hun ikke ved har hun ikke ondt af" siger han og ruller om på siden så han kigger på mig. Da jeg havde fået lidt indenbors, tænker jeg ikke videre over det og aer hans kind. Han stiller sig på alle fire over mig og begynder at kysse mig.
Pludseligt bliver døren åbnet hårdt op, og jeg sætter mig forskrækket op. "Thor jeg skal lige tale..." mere når Thors ven ikke at sige, før han opdager han afbrød os. "Skal jeg gå igen eller?" spørger han og griner lidt. "Nej nej, jeg kommer nu" siger Thor og rejser sig op. Jeg ligger mig tungt tilbage i sengen og griner lidt for mig selv. Thors ven går over mod mig og rækker hans hånd mod mig. "Hej jeg hedder Jacob" siger han og smiler. "Clara" siger jeg og smiler sødt til ham. "Thor kan vi tale?" spørger Jacob igen. Jeg rejser mig og begynder at gå ud fra værelset. "Vi ses" siger jeg og lukker døren efter mig.
Thors synsvinkel:
"Hvad laver du med Clara? Du er ligesom kæreste med Celena!" siger Jacob hårdt. Han har været min bedste ven siden tidernes morgen, og han har altid hjulpet mig. "Clara er bare så anderledes end Celena" siger jeg og sukker. "Du tager dig lige sammen og fortæller Celena sandheden" siger han og peger truende på mig. "Hun behøver jo ikke at vide det" siger jeg og trækker på skuldrene. "Så slå op med hende, du gør det bare værre" siger han og går hen mod døren. "Det skal jeg nok" siger og giver ham en krammer.
(Thors kæreste ses ovenfor)
YOU ARE READING
Jeg elsker dig - Thor Farlov
FanfictionClara er en pige der lige er begyndt på Øregård Gymnasium. Hun bor i hjertet af Hellerup, i en kæmpe villa sammen med hendes velhavende mor. En dag møder hun en sød fyr, men hvad gør man når han har en kæreste? Og hvad gør man, når man endelig får h...