Da jeg kommer hjem sidder mim mor i stuen og Chi hælder champagne op til hende. "Hej skat det et godt du er hjemme. Jeg har en god nyhed" siger hun og tager et sip af hendes champagne. Jeg smider min taske i entréen og sætter mig på divaen ved siden af sofaen. "Jeg er blevet tilbudt en ny stilling i firmaet" siger hun og holder en pause. "I New York" siger hun lavt. Jeg kigger ned i jorden og siger ingenting. "Jeg tænkte nu hvor du og Thor ikke er sammen mere det ville være ok. Du kunne starte i High School og..." mere når hun ikke at sige før jeg afbryder hende. "Thor og jeg er sammen igen" siger jeg stille. "Jeg troede bare.." siger hun og jeg afbryder hende igen. "Du ved ingenting" siger jeg og forlader rummet.
Jeg løber op på mit værelse og smider mig på min seng. Tårerne triller ned af kinderne på mig. Mit forhold er nu godt mellem Thor og jeg og så vælger min mor at ødelægge det hele! Jeg er knust og ved ikke hvordan jeg skal sige det til Thor.
()
"Clara... Clara.... Clara" Chi prøver at vække mig og jeg tager mine natbriller af. "Fruen spørger efter dig" siger hun sødt og ligger min morgenkåbe på min seng. "Jeg gider ikke se hende. Jeg gider ikke se nogen. Jeg gider ikke noget" siger jeg og gemmer mig under min dyne. "Frøken" siger hun halvtruende og jeg kommer frem fra mit gemmested under dynen. "Okay" sukker jeg og tager kåben på. Jeg går nedenunder til min mor der sidder ved spisebordet. Jeg forventer hun siger at jeg kan blive hjemme hos Thor. Måske kunne jeg bo hos mormor. Det ville give mening. Jeg sætter mig ved bordet og tager nogle bær i min skål. "Jeg ville lige snakke om min nye stilling" siger hun og tager et sip af hendes kaffe. Jeg tager et bær og tygger grundigt på det. "Jeg synes du skal begynde at pakke ned. Vi rejser og halvanden uge" siger hun tørt og rejser sig fra bordet. "Det er ikke fair!" Siger jeg højt. "Sådan jeg livet" siger hun og tager sin frakke på. Hun forsvinder ud af døren.
YOU ARE READING
Jeg elsker dig - Thor Farlov
FanfictionClara er en pige der lige er begyndt på Øregård Gymnasium. Hun bor i hjertet af Hellerup, i en kæmpe villa sammen med hendes velhavende mor. En dag møder hun en sød fyr, men hvad gør man når han har en kæreste? Og hvad gør man, når man endelig får h...