55 Roskilde Festival

1.2K 35 8
                                    

Sidste uge i skolen gik ret hurtigt. Lauge, en masse af hans venner og jeg sidder og venter på at vi kan komme ind på roskilde festival. Vi sidder faktisk bare og drikker en masse øl og hygger os helt vildt. Vi sidder ret langt fremme, så vi kommer ind som nogle af de første. Vi sidder bare og hører musik og snakker. Jeg er blevet ret gode venner med mange af pigerne, men Lauge er nu min bedste ven. 

Køen begynder at rykke sig og vi gør klar til at løbe. Portene bliver åbnet og vi spurter hen over pladsen.   Lauge stopper brat. Vi har fået den plads vi gerne ville have. Der bliver givet high fives rundt omkring og vi får sat vores camp op. Vi sidder nu i vores camping stole og hygger indtil første koncert i morgen. Det bliver SÅ fedt. 

Jeg kravler ind i mit telt for at hente en lighter til vores cigaretter. Da jeg kommer tilbage er min stol taget af en af de andre. Jeg får øjenkontakt med Lauge, der klapper på hans skød, som tegn på at jeg skal sætte mig der. Jeg smiler til ham og sætter mig hos ham. Han begynder at nusse mit lår. Det er meget hyggeligt. Jeg har ingen planer om at skulle lave noget med nogen på roskilde. Og Lauge og jeg er bare venner. 

Vi bliver alle enige om at vi går i seng, så vi kan være friske til koncerterne i morgen. Alle sovepladser er optaget, og eftersom jeg kom med i lejren som den sidste, bliver jeg nødt til at sove med Lauge. Ikke fordi jeg har noget imod det, jeg ville måske bare hellere sove sammen med en pige. Lauge og jeg kravler ind i vores telt, hvor han ligger sig i boxershorts. Jeg trækker en oversize t-shirt over hovedet og har kun trusser på. Da jeg har dyne med, men intet underlag bruger vi Lauges sovepose som underlag og må begge ligge under min dyne. Jeg ligger mig ned under den og ligger på ryggen. Jeg kan mærke at Lauge betragter mig. "Clara?" siger han pludseligt lavt. "Ja" svarer jeg og ligger mig på siden så vores ansigter vender mod hinanden. "Jeg synes bare du skal vide at du er en rigtig god veninde. Jeg føler mig rigtig heldig" siger han sødt og aer min kind. "I lige måde, Lauge" svarer jeg og bider mig i læben. Jeg ligger mig helt tæt op af ham og lukker øjnene. Han holder om mig og kysser min hovedbund. Der går ikke mange sekunder før jeg falder i en dyb søvn. 

Jeg elsker dig - Thor FarlovWhere stories live. Discover now