79 Venner der har det sjovt

1K 34 4
                                    

"William jeg troede ikke du tog nogen med i aften" siger Thor. William trækker på skuldrene, "jeg fik bare lyst til at tage Clara med" siger William og ligger en hånd på mit lår. Jeg smiler til William og ligger min hånd på hans hånd. Jeg kan mærke stemningen bliver lidt presset mellem os alle så jeg vælger at gå op i baren. Jeg bestiller en vodka Sprite og venter på den. Thor stiller sig ved siden af mig og bestiller en gin 'n' tonic. "Så er dig og William en ting nu?" Spørger han endelig. Ingen havde sagt noget i lang tid. "Det ved jeg ikke. Vi har ikke nogen titel. Men det gør vel ingen forskel" siger jeg og kigger flirtende på ham. "Det har du jo ret i" siger han og flirter tilbage. Jeg nikker ud mod toilettet og han nikker som et ja.

Jeg går først ud for at se om der er fri bane. Det er der heldigvis, så Thor kommer ind på toilettet og låser døren efter ham. Nu kan ingen komme herind. Jeg smiler sexet til ham og griner lidt fjoget. Han går langsomt hen mod mig og begynder at kysse mig. Kysset udvikler sig og bliver ret heftigt.

Vi står længe og kysser indtil Thor begynder at åbne mine bukser. Jeg åbner hans og pludselig trækker han sig op i mig. Jeg lukker øjnene og nyder det. Det hele går super hurtigt og pludseligt trækker han sig fra mig. Jeg smiler genert til ham og kysser ham hurtigt før vi går ud hver for sig. 

"Hvilken highlighter bruger du?" spørger Sofie da jeg kommer tilbage. Jeg tager mig til kinden. jeg husker ikke at tage highlighter på i dag. "Jeg har ikke highlighter på" siger jeg og griner. William kommer bag mig og sætter sig hos mig. Sofie kigger lumsk på mig og griner. "Nu ved jeg hvilken highlighter du bruger" siger hun og hentyder til sved. Jeg kan se i hendes blik at hun tror sveden kommer fra sex. Jeg kigger ned i bordet og rødmer. "Jeg tror den hedder William" siger hun og griner. Jeg smiler forvirret til hende. Hun tror jeg lige har gjort det med William. Thor kommer nu tilbage og sætter sig ved os. Jeg sender ham et forførende smil og putter mig ind til William. Jeg nyder bare at ingen ved om Thor og jeg. Det forhold vi har nu har ingen problemer. Vi er bare venner der har det sjovt. 

Jeg elsker dig - Thor FarlovWhere stories live. Discover now