Pigerne kommer ud af deres telte. De kigger lidt mærkeligt på mig, og sætter sig i stolene. "Piger? Kan vi ikke lige tale sammen?" Spørger jeg og rejser mig fra stolene. De følger efter mig og vi sætter os lidt væk fra campen.
"Piger, jeg er ked af, hvordan jeg har opført mig. Det har ikke været fair og jeg er super ked af, hvordan jeg bare har vendt jer ryggen. Undskyld" siger jeg og håber de vil tilgive mig. "Det er klart at vi synes du var ude på et sidespor, men vi kender mange der har oplevet og gjort det samme som dig. I den her del af Sjælland er det meget nemt at komme ind i den verden, så jeg synes i hvert fald at du er sej og kommer ud af det!" Siger Ella og ligger en arm om mig. "Jeg er bare glad for at have dig tilbage. Jeg kan bedst lide den Clara du er nu" siger Victoria. Mana sidder og kigger ned i jorden og siger ingenting. "Mana?" Spørger Ella og sætter sig over ved siden af hende. Hun kigger op og jeg opdager at tårerne triller langsomt ned af hendes kinder. "Manaaa" siger jeg og krammer hende. "Jeg var bare så bekymret for dig" hulker hun. Jeg kysser hende på kinden og krammer hende videre. "Jeg er okay, jeg har prøvet lidt af hvert, men jeg ved nu, at I piger altid vil være mine veninder uanset hvad jeg laver. Det har var et side spor som jeg gerne vil glemme. Jeg er ikke stolt..." Siger jeg og sukker. Ella og Victoria sætter sig omkring os og vi laver et kæmpe gruppekram. "Jeg elsker jer piger" hvisker jeg.
Vi går sammen tilbage til vores camp. Vi aftaler at vi skal til Phlake koncert senere og gør os derfor klar til det.
So faded kommer på og vi står alle og vugger lidt til de bløde rytmer. Thor kommer om bag mig og krammer mig bagfra. Vores kroppe bevæger sig fra den ene side til den anden. Nærværet mellem alle de gode mennesker omkring mig giver en enorm tryghedsfølelse og jeg tager mig i at lukke øjnene og nyde det i fulde drag.
Thor hvisker mig pludseligt i øret; "Clara, jeg savner dig helt vildt. Jeg løg da jeg sagde du ikke var den eneste jeg tænkte på. Jeg tænker på dig hele tiden... Vil du ikke nok komme sammen med mig?" Hvisker han. Min krop stivner og jeg aner ikke hvad jeg skal svare.
YOU ARE READING
Jeg elsker dig - Thor Farlov
FanfictionClara er en pige der lige er begyndt på Øregård Gymnasium. Hun bor i hjertet af Hellerup, i en kæmpe villa sammen med hendes velhavende mor. En dag møder hun en sød fyr, men hvad gør man når han har en kæreste? Og hvad gør man, når man endelig får h...