78 Shots

1K 28 5
                                    

Thors synsvinkel:

Det bliver så hyggeligt at tage i byen i aften. Jeg glæder mig helt vildt. Jeg har ikke været i byen i 100 år og heller ikke sammen med Sofie. Gutterne og jeg skal være sammen og nogle af dem tager 'veninder' med. Det går ned.

Jeg samler Sofie op på vejen og vi går ned mod stationen. Ingen siger rigtig noget på vej ned mod stationen og i toget. Det er ikke akavet, vi har bare ikke noget at tale om. Jeg tager min telefon frem for at tjekke hvem der kommer i aften.

Mig: Hey gutter, hvem tager i med i aften?

Carlo: Jeg tager Mana med

Ditlev: Jeg magter ikke Kristine i aften. Kommer alene

William: Jeg tager heller ikke nogen med

Jeg har altid synes det var rart at vide hvem, hvad og hvor mange man bliver. Vi står af og går ned mod strøget.

Normal synsvinkel:

Jeg sidder hjemme på mit værelse. Jeg leger med lidt makeup. Bare for sjov. Lidt jordfarver og bedroom eyes. Mit favorit look. Midt i jeg ligger min læbestift tikker en besked ind på min telefon.

William: Hey, vil du med i byen i aften? Jeg kommer og henter dig? <3

Mig: Sure! Jeg er på. Hent mig om 30 min <3

Jeg skynder mig at finde et passende look. I dag blev det en blonde top med dyb udskæring og et par kontorbukser til. Jeg fikser et par sorte Louis Vuitton stilletter og jeg er good to go. Det passer perfekt med tiden og William holder allerede nede på vejen.

Bilturen derhen gik super hurtigt og vi holder allerede foran klubben. William stiger ud for at åbne døren for mig. Sikke en gentleman. Han ligger en arm og livet på mig og vi går sammen ind på klubben. "Jeg har nogle venner der har bord her" siger han og fører mig hen til et bord med en masse mennesker. Han hilser på mange af dem. Han kender virkelig mange. Hele vejen ind i klubben har han hilst på en masse venner. Jeg hilser kort på dem jeg kender rundt om bordet og sætter mig ned.

Jeg har fået lidt indenbords og hælder endnu et shot op til mig. Der er kommet en masse til bordet også en masse jeg kender. Ud af øjenkrogen ser jeg en velkendt person. Thor sætter sig overfor William og jeg og Sofie sætter sig på hans skød. Jeg smiler til ham og sender to shot glas hen til dem og hælder tequila op til dem. "Så skal der tages shooooots!" Råber jeg og hælder et ned med dem.

Undskyld undskyld undskyld! Jeg har ikke opdateret så meget her på det seneste, men det er bare lidt svært at opdatere hver dag eller hveranden dag, når der er masser af test, afleveringer og social livet. Jeg vil gøre alt for at opdatere så ofte som muligt!
Knus

Jeg elsker dig - Thor FarlovWhere stories live. Discover now