Jeg begynder let at lege med hans nakkehår, og han begynder at kysse min hals. Han læber bevæger sig op af min hals og finder min mund. Jeg lukker mine øjne og lader hans læber forføre mine. Han starter meget let, og begynder at blive lidt mere heftig. Jeg giver efter. Jeg tænker ikke på Thor, på et tidspunkt. Anthon er den eneste jeg tænker på. Han tager fat i mit bryst og klemmer det blidt, og derefter lidt hårdere. Han kører sin hånd op af mit bare ben og river let, så min kjole kommer op og mine trusser kommer til syne. Anthon trækker sig fra mig og kigger lidt skeptisk. "Hvad?" spørger jeg forvirret. Har jeg gjort noget forkert. "Det er ikke rigtigt det her.. Jeg kan ikke gøre det mod Thor" siger han og sætter sig ret op. "Vi er jo ikke sammen, det har vi aldrig været... Kom nu Anthon!" siger jeg. Jeg har ikke lyst til andre end ham. Jeg føler mig tryg hos ham. "Det er ikke rigtigt, det er ikke føl" siger han, da jeg forsøger at hive trøjen af ham. "Anthon, Thor og jeg er ovre. Der er ikke noget problem!" hvisker jeg og begynder at kysse hans hals og bevæger mig langsomt op til hans øre. "Vi behøver jo ikke at gå hele vejen" hvisker jeg lavt og bider hans øreflip. Jeg kan se på ham at det tænder ham helt vildt, så han kaster mig tilbage i sengen. Han tager fat om mine knæhaser og hiver mig helt tæt op af hans underliv. Han slipper mine ben og kysser min mave og op til min mund. "Du er ret fræk" hvisker han. Han dykker ned igen og hiver mine trusser af med munden. Han kysser først min mis blidt og derefter slikker han mig. Jeg stønner højlydt da han stikker to fingre op i mig.
"Vi går hele vejen" stønner jeg. Han nikker og hiver også hans underbukser af. Han presser mit ben op i luften trækker så op i mig, hvor han kører hårdt frem og tilbage. "Hårdere" stønner jeg. Han trækker sig ud af mig, og vender mig om så jeg vender med røven i luften. Han trænger ind i mig bagfra og kører frem og tilbage. Han klasker sin hånd mod min bare balde. "Fuck ja" stønner han da han kommer. Han kører sin hånd ned til min mis og begynder at lege med den indtil jeg også kommer.
YOU ARE READING
Jeg elsker dig - Thor Farlov
FanfictionClara er en pige der lige er begyndt på Øregård Gymnasium. Hun bor i hjertet af Hellerup, i en kæmpe villa sammen med hendes velhavende mor. En dag møder hun en sød fyr, men hvad gør man når han har en kæreste? Og hvad gør man, når man endelig får h...