3 Dyrehaven

2.3K 59 6
                                    

"Jeg håber så meget vi møder Carlo" siger Mana og stalker hans Facebook profil. Jeg kigger bare ud af vinduet og tænker på hans ven. Jeg bliver helt glad ved tanken. Inden aftenen er omme, er han min, tænker jeg og smiler for mig selv.

Toget stopper og vi går ned mod Dyrehaven. Man kan allerede høre på lang afstand at der allerede er godt gang i den. Jeg tager en flaske op af plastik posen og sender den over til Victoria. Hun tager en tår af vodkaen og laver en grimasse og sender den videre. Da vi kommer møder vi nogle fra vores klasse. De startede allerede kl 16 med at drikke, så de er godt snalret. Jeg får øjenkontakt med Ella og sender et blik, som signalere at vi nok ikke vil kendes ved dem. Vi går videre og Mana finder Carlo.

Da vi alle har mødt Carlo før, introducere han os til han venner. En dreng med kort mørkt hår rækker hans hånd mod mig, "Jacob" siger han og går videre til den næste af os. Jeg kigger ned på vores pose med alkohol, for jeg følte den var ved at vælte. Da jeg kigger op igen står Carlos lækre ven lige foran mig. Han smiler lidt kejtet og kører hans fingre gennem hans hår. Han snubler over hans egne fødder og falder over i mig. "Ej det må du undskylde!" Griner han og smiler sødt til mig. "Jeg hedder Clara" griner jeg og giver ham hånden. Han informere mig om at han hedder Thor, og går derefter videre til den næste. Jeg kigger genert ned i jorden da han forsøger at få øjenkontakt med mig. Jeg smiler derefter flirtende til ham og tænder sexet for en smøg. Jeg rækker langsomt pakken mod ham og blinker til ham. Idet han tager imod pakken rør hans finger blidt mine og en mærkelig følelse strømmer igennem mig. Vi kigger begge på vores hænder og derefter på hinanden. Efter lidt tid der føles som flere timer, men nok kun var et par sekunder, med intens øjenkontakt hiver jeg forsigtigt min hånd til mig.

Han smiler til mig flere gange under aftenen og på et tidspunkt nikker han mod et sted lidt væk fra menneskemængden. Jeg følger med ham, og sætter mig på bænken der står placeret midt i det hele.

Jeg elsker dig - Thor FarlovWhere stories live. Discover now