64 Hive

1.1K 36 10
                                    

Musikken dunker, alle drikker og danser vildt til alle balladerne. Vi stiller os op i den lille bar og bestiller 5 vodka-trane og drikker dem hurtigt. Ella får øje på Jacob, der sidder ved et bord sammen med nogle af hans venner. De invitere os derover og vi deler en masse flasker. Vi sidder alle og snakker lidt. "Hvor længe har dig og Thor kendt hinanden?" spørger Laura interesseret. "Vi har kendt hinanden i ca 1 år, så vi havde faktisk kun kendt hinanden i en to måneder da vi blev kærester" siger jeg og griner lidt af det. "Hold da op! Var det kærlighed ved første blik?" spørger hun sødt. Jeg nikker. "Han introducerede sig selv samme aften som vi havde vores første kys. Han havde bare en kæreste, så jeg sagde til ham at jeg ikke ville være sammen med ham hvis han ikke slog op med hende, og det gjorde han så" siger jeg. Det går helt op for mig hvor meget han har gjort for at være sammen med mig. "Han virker som en så sød fyr! Du er så heldig" siger hun sødt og nusser min arm. Jeg smiler til hende og trækker hende ud på dansegulvet.

Vi danser i lang tid. Vi danser til alle de gode sange og da vi ikke kan mærke vores fødder længere går vi tilbage til pigerne. I mellem tiden er Carlo kommet og sidder faktisk og snakker med Mana. Jeg griner og ryster på hovedet. Det er typisk Mana.

Et velkendt ansigt træder ind af døren. Thor går sammen med en masse mennesker og hilser på næsten alle han går forbi. Han har armen om en eller anden pige med langt lyst hår. Da han opdager mig slipper han hende og går direkte hen mod mig. Han giver mig et kæmpe smækkys. Jeg kan smage at han har drukket. Meget. Han sætter sig ned mellem mig og Laura og ligger en arm om os begge. "Hvor er jeg heldig at jeg kender så mange søde piger" siger han og krammer os begge. Jeg kigger op på ham. "Så mange?" spørger jeg. Han smiler til mig. "Du er selvfølgelig den bedste af alle" siger han kysser mig i panden. Jeg nikker og tager en tår af min drink. Han er bare fuld, siger jeg til mig selv, og forsøger at glemme hvad han lige sagde.

Jeg elsker dig - Thor FarlovTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon