87 Sidste middag i København

797 31 5
                                    

"Tror du I kan klare det?" spørger Mana efter jeg havde fortalt dem om Thor og jeg. Jeg havde inviteret pigerne ud til middag en sidste gang i København. Jeg rejser om få dage og vi skal holde afskedsfest på fredag. "Jeg ved vi kan, vi har aftalt at skype en gang om ugen og min mors arbejde sørger for at jeg kan komme hjem en gang om måneden" siger jeg og tager en bid af min bøf. "I er så seje" siger Ella og smiler. "Jeg kommer sådan til at savne jer piger!" siger jeg og tager mig til hovedet. Ella ligger en hånd på min arm og Victoria tager sit vinglas og løfter det. "Jeg vil gerne udbringe en skål for stærke venskaber og at de må holde forevigt" siger hun og blinker til mig. "Skål" siger hun og vi klinger vores glas mod hinanden. "Jeg elsker jer!" siger jeg med en tåre i øjenkrogen.

()

Fredag. Næst sidste dag inden jeg tager afsted. Fest i aften og sidste afsked med de nærmeste i morgen. Jeg bliver vækket fra mine tanker da mit navn bliver nævnt i klassen. "I dag skal vi sige farvel til Clara som tager afsted til New York og skal bo der" siger min dansk lærer. Jeg smiler og vi fortsætter timen. 

Skoledagen er hurtigt ovre og jeg skynder mig hjem for at gøre klar til festen. Min mor er ude i aften så jeg kunne få huset for mig selv. Jeg har fået Chi til at sætte det hele op og ansat bartender, DJ osv så min aften bliver perfekt. 

Jeg sætter mig ved mit makeup bord for at gøre mig klar. Jeg glæder mig så meget! Jeg ligger en flot rosa makeup og finder det perfekte outfit frem. Jeg tager en hvid t-shirt og en sort silke kjole ud over, et par YSL støvler til og en masse smykker jeg roder lidt i mit krøllede hår og putter lid chanel coco mademoiselle parfume på. Jeg går nedenunder til Chi der gør de sidste ting klar. Jeg tjekker hurtigt min telefon. Folk kommer om 20 min. 

Jeg elsker dig - Thor FarlovWhere stories live. Discover now