"Hvor er Thor?" spørger jeg de andre da jeg kommer ind i stuen. De peger alle mod havedøren og jeg går derud. Jeg finder Thor ved kanten af poolen ryge en cigaret. Jeg går langsomt op bag ham. Tårerne strømmer ned af mine kinder. "Thor" hvisker jeg lavt. Jeg tørrer tårerne væk og han vender sig om. Jeg kan se han også har grædt. "Jeg ved ikke havd jeg skal sige" siger jeg lavt. "Det var så dumt. Jeg ved ikke hvorfor jeg gjorde det og det der det dummeste jeg nogensinde har gjort" hulker jeg. "Betød det noget?" spørger han stille. Jeg ryster roligt på hovedet. "Nej Thor. Du ved det er dig jeg elsker. Selv om en af os altid fucker det op, er vi skabt for hinanden" siger jeg grådkvalt. "Det var det dummeste jeg nogensinde har gjort" siger jeg igen. "Det skulle du nok have tænkt på før" siger han og griner lidt. Jeg går lidt tættere på ham og han lader mig komme ind i hans favn. "Jeg elsker også dig. Jeg ved ikke hvad det er, men uanset hvad elsker jeg dig" siger han lavt.
***
Jeg sidder inde på mit gamle værelse. Jeg er så glad for at være hjemme igen selvom jeg rejser igen snart. Jeg er her kun for sommeren. Men det er også meget rart. Thor kommer ind på mit værelse og sætter sig på kanten af min seng. Han siger ingenting og læner sig langsomt mod mig. Han begynder at kysse mig groft og jeg vælter tilbage i sengen. "Thor jeg skal altså lige i bad, inden middagen med mine forældre" siger jeg lavt og rejser mig fra sengen.
Jeg går ud på badeværelset, hvor jeg lader mit tøj falde tungt til jorden. Jeg tænder for bruseren og lader det varme vand løbe lidt. Vandet løber langs min nøgne krop og jeg lukker øjenene og føler de varme stråler rejse mit ansigt. Vandet løber gennem mit hår og fortsætter ned af min krop. Mine øjne er stadig lukkede. Pludseligt mærker jeg et sæt læber på min bare skulder. Jeg lader dem kærtegne min skulder lidt indtil jeg fanger Thors læber og vi står og kysser under bruseren. Han vender mig om og skubber mig blidt op af væggen. Min vejrtrækning er tung da vi står stille overfor hinanden og kigger dybt ind i hinandens øjne. Vores nøgne kroppe står tæt og Thor kysser min hals. Han veksler mellem blide kys og heftigere kys på min hals. Jeg strækker den af nydelse, mens jeg holder mine øjne lukkede. Han lader sine varme våde hænder løbe forsigtigt op af min side og jeg stønner lavt da han blidt leger med mig dernede. Jeg fanger hans læber og kysser ham heftigt, som tegn på han skal blive ved. "Jeg elsker dig - Thor Farlov" Hvisker jeg i hans øre.
YOU ARE READING
Jeg elsker dig - Thor Farlov
FanfictionClara er en pige der lige er begyndt på Øregård Gymnasium. Hun bor i hjertet af Hellerup, i en kæmpe villa sammen med hendes velhavende mor. En dag møder hun en sød fyr, men hvad gør man når han har en kæreste? Og hvad gør man, når man endelig får h...