Jeg sætter mig ind i bilen, der skulle køre mig hen til Thor, så vi kunne samle ham op. Jeg slår mine solbriller ned foran mine øjne og stirrer ud af vinduet. Bilen stopper og Thor stiger ind. Jeg kysser ham hurtigt uden at sige noget. Han tager min hånd og jeg smiler til ham. Jeg skal have tjekket hvornår jeg kan få fosteret fjernet. Ingen ved noget om det, og det er der heller ikke nogen der skal vide noget om. Jeg synes det er lidt pinligt, og det skal bare overstås.
Bilen stopper og Thor og jeg går op mod klinikken. "Clara Sørensen" siger jeg lavt til damen ved skranken, og hun henviser os til et lille lukket lokale. Lægen der skal tjekke mig hilser pænt og beder mig om at ligge mig på briksen. Hun begynder at trykke mig på maven og jeg kigger op på Thor, som kigger nervøst på mig. "Clara, du skal nu tisse i denne kop, og så har vi svar på hvor gammelt det er, og hvornår du kan få det fjernet" siger lægen. Jeg gør som der bliver sagt, og Thor og jeg sætter os ud i venteværelset.
Kvarteret går langsomt. Meget langsomt. Thor holder min hånd stramt hele tiden. "Clara" bliver der sagt, og vi går ind til lægen fra før. "Du sagde at du havde taget en test, ikke?" spørger hun. Jeg nikker. "Jeg har en god nyhed og en dårlig nyhed. Den dårlige er at testen du tog ikke virkede optimalt. Den gode er at i ikke skal have noget barn" siger hun og smiler. Først der kan jeg ånde lettet op. Jeg bider mig i læben og kigger op på Thor, der tager sig til brystet af lettelse. Vi siger farvel til lægen og går hånd i hånd ud af klinikken.
Da vi kommer ud, kommer der en person gående, jeg synes jeg kender. "Clara og Thor?" bliver der råbt. Fedt, det er Emma. "Hvad laver i dog her?" spørger hun og kigger op på skiltet til klinikken, og derefter ned på vores sammenflettede hænder. "No way" siger hun højt og griner hånligt. "Thor jeg vidste du var vild, men ikke så vild" griner hun og går videre. Jeg hader Emma, hun er så forfærdelig. "Ej, hvad hvis det bliver skrevet overalt" siger jeg lavt. "Rolig, det gør det ikke" siger Thor beroligende.
ESTÁS LEYENDO
Jeg elsker dig - Thor Farlov
FanficClara er en pige der lige er begyndt på Øregård Gymnasium. Hun bor i hjertet af Hellerup, i en kæmpe villa sammen med hendes velhavende mor. En dag møder hun en sød fyr, men hvad gør man når han har en kæreste? Og hvad gør man, når man endelig får h...