97 Kysseri

624 18 3
                                    

Vi flirter meget. Jeg tænker meget på Thor, men det er bare uskyldig flirt. Han ville gøre det samme. Jeg går på et tidspunkt ud på badeværelset bare for at vaske mine hænder så jeg lader døren stå åben. Jeg kigger ned på mine hænder og igen op i spejlet hvor jeg ser Trevor stå i dørkammen. "Er du okay?" spørger han sødt. Jeg smiler og læner mig op af vasken. "Vil du snakke om det et lidt mere roligt sted?" spørger han og peger op mod et værelse. Jeg nikker og vi går sammen op mod hvad der ligner hans værelse. Vi sætter os på sengen og begynder bare at småsnakke. Han leger lidt med lynlåsen på min nederdel der sidder på mit lår.

"Er der noget galt?" spørger han sødt. "Jeg... Jeg øhm..." jeg tænker på Thor. Jeg tænker på min flirt med Trevor og jeg tænker på hvad Thor vil sige om det. "Jeg forstår dig bare ikke helt" siger jeg og smiler. "Du skifter personlighed hele tiden. Når drengene er der spiller du cool. Når pigerne er der flirter du med alt og alle og når det bare er os to er du den sødteste og mest rolige fyr" siger jeg og kigger ned i jorden. Jeg kigger op og får intenst øjenkontakt med ham. Jeg griner svagt og han rykker sig tættere på mig. Vores læber mødes blidt. Jeg bevæger mig ikke rigtigt men Trevor begynder at røre ved mig.

"Trevor.." siger jeg lavt og rykker mig fra ham. Jeg er forvirret og kan mærke at alkoholen har sparket ind. "Jeg har bare brug for lidt plads siger jeg og ligger mig ned på sengen vi sad på. Han læner sig over mig og begynder at kysse mig heftigt. Vi kysser længe indtil jeg trækker mig fra ham. "Trevor jeg kan ikke gøre det her" siger jeg lavt. "Hvad er der galt" siger han og nusser min kind. Jeg ligger min hånd på hans og fjerner den fra min kind. "Jeg har en kæreste" siger jeg og kigger ned i jorden.

Jeg elsker dig - Thor FarlovWhere stories live. Discover now