Psycho

4.2K 245 137
                                    





We found this note dalam salah satu bilik pesakit jiwa di sebuah hospital sakit mental yang sudah ditinggalkan lama.





"Aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau  aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka A̶̷k̶̷u̶̷ ̶̷s̶̷u̶̷k̶̷a̶̷ ̶̷k̶̷a̶̷u̶̷.̶̷ ̶̷ A̶̷k̶̷u̶̷ ̶̷s̶̷u̶̷k̶̷a̶̷ ̶̷k̶̷a̶̷u̶̷.̶̷ ̶̷ aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau A̶̷k̶̷u̶̷ ̶̷s̶̷u̶̷k̶̷a̶̷ ̶̷k̶̷a̶̷u̶̷.̶̷ ̶̷ aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau A̶̷k̶̷u̶̷ ̶̷s̶̷u̶̷k̶̷a̶̷ ̶̷k̶̷a̶̷u̶̷.̶̷ ̶̷ aku suka kau aku suka kau A̶̷k̶̷u̶̷ ̶̷s̶̷u̶̷k̶̷a̶̷ ̶̷k̶̷a̶̷u̶̷.̶̷ A̶̷k̶̷u̶̷ ̶̷s̶̷u̶̷k̶̷a̶̷ ̶̷k̶̷a̶̷u̶̷.̶̷ ̶̷ aku suka kau aku bunuh kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku bunuh kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau aku suka kau kau aku suka kau aku suka kau kau aku suka kau aku suka kau kau aku suka kau aku suka kau kau aku suka kau aku suka kau kau aku suka kau aku suka kau kau aku suka kau aku suka kau kau."

How many words 'bunuh' you find out?

[REALITI] SERAMWhere stories live. Discover now