Kejadian berlaku sewaktu aku masih study.
Lokasi kejadian dalam bilik dorm aku. Waktu kejadian berlaku; tak pasti. Yang aku tau, masa tu malam.
Aku tak sure cerita ni pernah ditulis or tak, sebab aku terlalu malas nak scroll satu satu check balik cerita apa yang aku dah published. So kalau dah pernah baca tu, buat buat jela macam belum baca k. Kalau belum published tu, alhamdulillah lah. Hahahahahaha okay
Alkisah bermula begini,
Announcement pada siang hari tu dah cakap, ada perjumpaan dekat dewan D untuk semua student malam ni. Jadi malam tu, semua student yang stay dekat dorm masing masing semua turun dan pergi ke dewan D tersebut. Tak terkecuali geng aku dan aku.
After setengah jam, aku dah malas nak dengar ceramah. Dengan mood tak best malam tu, aku cakap dengan member aku nak naik bilik. (Suka hati je decide wakakkaa, maklumlah taiko pfft.) So disebabkan taiko nak naik atas bilik, nak pi membongkang, maka dua orang kawan aku pun turut nak ikut.
Jadi, moh la kita ponteng ceramah pada malam ni. Harr harr gelak iblis
Kitorang pun naik atas, lek je jalan like a boss.
Sekali dah naik bilik, hah kau mendapat seketul. Pfft k sabar nak masuk climax dah ni
Disebabkan mood aku tak best malam tu, so aku need some space, gitewww. Kawan aku pun tau sangat dah, better jangan kacau aku kalau mood tengah suwei camni. So kawan aku stay dekat bilik kawan ktorg yang lain. Lepak situ. Aku je kat dorm sendiri sensorang. Nak bersendirian kateko.
Elok tengah baring, masa ni aku baring atas lantai je. Bukan katil. Katil dorm double decker, aku punya tingkat atas. So disebabkan aku pemalas nokharom sangat nak panjat, jadi berlantai lah engkau.
Elok tengah sedap layan perasaan masa tu, tetiba sayup sayup kedengaran bunyi suara. At first aku ingat suara member aku, tapi bilik kawan aku lepak tu jarak dia jauh tak jauh la. Ada la selang 4 bilik ke cane.
Aku buat dunno je, masa tu pulak hahhh angin tetiba nak kuat, dok debush debush dengan kain langsir, tingkap terbukak plak masa tu.
Then aku terdengar suara perempuan nangis. Kali ni bunyi dia jelas, betul betul atas katil. Katil aku pulak tu. Memang babi katil pilihan dia. Aku tau la katil aku bau Downy.
Time tu dah duduk bersila dah. Air liur dok telan rakus macam kena kejar setan je. Aku cuak nak pandang katil aku, kot tetiba memang ada je yang bertenggek atas tu, tak ke koma kau?
Sayup bunyi tangisan tu makin mendayu dan jelas.
Ini memang celaka. Raja segala celaka. Time mood takda lah kau nak mengacau aku setannnnn.
So aku tak fikir apa dah, memang kepala tegak je masa tu tak toleh memana langsung. Langsir dok debush debush kuat pergi mampos kau la sana! Takda masa dah nak tutup tingkap.
Aku terus bangun dan jalan pantas ke pintu, benda paling fuck sekali bila pintu bilik kau dekat gila dengan katil kau. So kalau kau toleh ke kiri sekejap pun, memang cun je lah nampak benda tu, in your face kau!
Pintu dibuka kasar, dah macam orang tak reti nak bukak pintu aku masa tu, dok terpulas pulas kat situ, nasib baik dapat bukak. Elok je aku keluar
PAMMM!!!
Pintu terhempas kasar. Aku taktau lah angin kuat sangat ke apa sampai tertolak pintu tu or ...
Taknak cakap.
Jantung laju gila masa tu, ibarat bertemu dengan kekasih hati buat kali pertama dub dab dub dab dia. Fuhhhh
Pintu bilik dipandang.
K soalan paling susah dah keluar dalam kepala.
Macam mana aku nak tidur malam ni?
A) merempat bilik member lain
B) tidur je dalam bilik sendiri
C) tidur kat tangga dorm
_________________
Teka author pilih mana. Lol
Siapa betul author belanja makan ayam golek
YOU ARE READING
[REALITI] SERAM
TerrorHighest ranked #1 in Horror [10/12/16 - 24/3/18] Idk how to write synopsis actually. But basically, as you guys can see, this is HORROR story. Takda pasal cinta ke korea ke cinta monyet ke one direction lanc tu semua. Okay? Mostly reka, and ada ya...