Is there anybody ever heard this story?
If you do, then give me one clap.
If you're not, then I'll tell you.
Before that, make sure you already locked your door room. Well you know, just in case.
Okay, shall we start?
Ada satu pasangan. Mereka baru saja berkahwin. Jadi mereka bercadang nak pindah ke rumah baru. Puas cari rumah, akhirnya diorang jumpa jugak satu rumah. Agak terpencil. Sebab rumah tu keliling hutan. Pernah tengok movie Hush 2016? K imagine rumah dia macam tu.
Mostly semua part kat rumah tu, pasangan tu suka. Lagi lagi si isteri. Dia memang suka tempat macam ni, sunyi takda gangguan bunyi kereta dan sebagainya. Senang baginya nak cari ilham untuk menulis.
Selang beberapa minggu.
Pasangan tu dah tinggal kat situ. Setakat ni okay, takda gangguan.
Tapi tidak keesokkan harinya.
Nak dijadikan cerita, si suami terpaksa kena pergi outstation selama 2 hari.
Malam tu,
Si suami tanya si isteri, okay ke duduk rumah sorang? Tak takut?
Berselang dengan gelak tawa si isteri menjawab, takpe dia okay, lagipun dah biasa duduk rumah seorang pun sebelum ni kan?
Lalu si suami pun bertolak keesokkannya, pagi.
Jadi tinggal lah si isteri keseorangan di rumah.
Si isteri meneruskan sesi mengemas rumah hari itu. Sedang dia berkemas di bawah, dia terdengar bunyi dari tingkat atas.
Dia berjalan ke arah tangga. Dia cuba fokus, nak dengar tu bunyi apa.
CLAP! CLAP!
Dia terkejut. Bunyi seseorang menepuk tangan.
Dia dah takut. Ada seseorang ke dalam rumah dia? Bukan dia sorang je ke dalam rumah ni? Persoalan demi persoalan keluar dalam mindanya tika ini.
CLAP!
"Who's that?!"
Jeritnya dari bawah.
Senyap.
"Who's upstairs? One clap as a yes, two clap for no." Soal si isteri lagi.
Masih sunyi.
"Are you a boy?" Soal si isteri lagi.
CLAP! CLAP!
"Then, you are a girl?"
CLAP! CLAP!
Si isteri dah mula takut. Peluh sejuk di dahi turun ke dagu.
"Are you human?"
CLAP! CLAP!
Air liur terasa tersekat di anak tekak. Si isteri masih tidak berganjak dari anak tangga.
"You're not human..."
CLAP!
"Then what are you..?"
Senyap.
Akibat terlalu takut. Si isteri terus berlari keluar dari rumah tersebut.
Perlahan si isteri mendekatkan telinganya ke pintu masuk.
Bunyi tepukkan masih kedengaran. Sayup sayup.
"How many are you?!" Jerit si isteri dari luar.
Kedengaran bunyi tepukkan kuat dari depan pintu rumahnya.
CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!
___________________
Sumber: Google dan jalan cerita diubah sikit.
K bai
YOU ARE READING
[REALITI] SERAM
HorrorHighest ranked #1 in Horror [10/12/16 - 24/3/18] Idk how to write synopsis actually. But basically, as you guys can see, this is HORROR story. Takda pasal cinta ke korea ke cinta monyet ke one direction lanc tu semua. Okay? Mostly reka, and ada ya...