Okay untuk permulaan, jawapan kepada soalan cerita sebelum ni ialah— B. Tahniahh siapa yang jawab betul tu. Nah ayam golek untuk awak 🍗bhahahahahhaha! I know, it really doesn't make any sense even dah kena kacau pun still tidur bilik sendiri en? Tapi itulah yang berlaku kat authorudin 😂
Sebarang pertanyaan apa nokharom ko nak tanya, sila comment. Jangan gaduh2, k dah jom baca buku hantu
________________
Hi, masih ingat aku lagi?
Nama aku Aiman. Eh tak ingat ke? Fuck you. Kau pergi slide balik cerita tajuk Alone sekarang. SEKARANG!!!!
Fuh. Sorry, ter-over pulak.
Okay? Dah ingat ke?
Ala ni aku la. Aiman yang korang dok tertanya tanya siapakah aku yang sebenarnya. Hahahahhaa!
Author: KAU GELAK APAA!! CERITA CEPAT
Eh tetiba je muncul author ni. Semak je. Suka hati aku la nak gelak ke apa. Aku watak utama cerita ni.
Author: tahik kau. Baik kau cerita cepat sebelum aku delete watak kau buat selama lamanya *evillaugh*
Lorat punya author. Haktuih! YELAHH AKU CERITA LAH KECOH BETUL LA DIA NI. *baling selipar*
Okay, kembali fokus kat aku.
Siapa Aiman sebenarnya? Hurmm.
Panjang ceritanyo.
Tapi disebabkan author buku ni kedekut beruk taknak share cerita aku yang panjang ni, dia suruh pendekkan aje.
Nak tau tak? Okay teruskan baca. Jangan alihkan pandangan pun. Kalau ada awek ke bofren call ke, abaikan semua tu, tapi kalau mak kau panggil, pergilah, kang tak pasal pasal kena baling dengan senduk. Harrr harrrharrmbar.
Begini kisahnya.
Aku hanyalah seorang remaja biasa je sebelum aku mati. Macam mana cara aku mati? Haih. Sangat sadis.
Rumah hujung tu, kau ingat kan? Ye rumah hujung dekat dekat dengan rumah Jimbo tu. Yeaaah rumah tu. Tu lah rumah aku. Sebelum aku mati, memang aku duduk dekat situ. Semua jiran kenal aku, walaupun aku sebatang kara, tapi diorang still layan aku macam manusia biasa yang seharusnya dilayan sama rata seperti remaja lain. Sweet sangat.
Kematian aku mengejutkan orang ramai ketika itu. Aku hanya mampu tengok je diorang, ada yang menangis, ada yang meroyan ada yang meratap. Almaklumlah, mereka dah kehilangan seorang lelaki kacak dalam kalangan jiran kan.
Sungguh aku tak sangka yang ajal aku akan tamat diusia yang sangat muda. Ce teka umur aku mati berapa? Hehe.
Waktu itu aku sedang menikmati maggi goreng dekat dapur. Kenapa asyik maggi? Cerita sebelum ni pun maggi gak en? Haa tu kau tanya author. Dah kata dia ni takda modal sebenarnya. Tu yang makan maggi je.
Eh alamak—
Cerita tergendala sekejap.
YOU ARE READING
[REALITI] SERAM
KorkuHighest ranked #1 in Horror [10/12/16 - 24/3/18] Idk how to write synopsis actually. But basically, as you guys can see, this is HORROR story. Takda pasal cinta ke korea ke cinta monyet ke one direction lanc tu semua. Okay? Mostly reka, and ada ya...