Nem tudhatod ki mit tesz vagy érez amikor nem látod őket.
Akiről azt hinnéd, hogy csak a testedért szeret és csak azért van veled hogy minél hamarabb megfektessen... Mi van ha minden vágya az, hogy reggel melletted keljen fel?
Hogy akiről azt hiszed az összes csillagot lehozná az égről, az egyetlen dolog amit tesz, hogy lehazudja őket?
Gondolkodtál már azon, hogy anyukád mit csinál amikor csak egy papír fecnit hagy a konyhapulton azzal az üzenettel hogy majd jön.. Én sem tettem pedig kellett volna.
Hogy sosem enged be a szobájába. Be kellett volna mennem..
Hogy miért hagyott el az apukád szó nélkül? Hogy miért nem tudott sosem meglátogatni és részese lenni az életednek? Mindig hibáztattam őt pedig csak meg kellett volna hallgatnom amikor alkalmam nyílt rá.
Vagy amikor az egyik legjobb barátnőd bevallja, hogy szerelmes beléd. Mit mondasz neki amikor tudod hogyha kimondod, te nem tudod ezt viszonozni, ne törjön millió darabokra a világa?
Olyan lassan építjük fel a saját kis várunkat.. És egy szempillantás alatt le lehet rombolni. Minden hazugság minden titok. Csak egy szó is elég, hogy újra kelljen építkezned.
Óvatosan a szavakkal és a tettekkel, mert könnyen megsebezhetsz vele bárkit akaratod ellenére is. A szavak olyanok mint a puskák.. Ha egyszer ellőtted, sosem tudod visszafordítani.
Sziasztok! 😊❤
Hoztam nektek egy pici részletet a könyvből, hogy tudjátok nagyjából mit is tartalmaz :)
Tudom, nem sokat mondó, de remélem lesztek páran akik követni fogják velem az eseményeket 🙃
Kezdő vagyok de remélem élvezhetőek lesznek a részek és arra kérlek titeket, hogy jelezzétek nekem bármilyen formában a véleményeteket 😇
Jöhet hideg meleg 🤗
YOU ARE READING
Két bátyám van?!
RomanceMi van akkor ha a legjobb barátod több lesz mint barát? És mi van akkor amikor a volt barátod megjelenik az ajtótokban és kiderül, hogy rokonok vagytok? Két tűz közé kerülsz és senki sem az, akinek mondja magát és mindenki mást akar, mint amit...