Amy szemszöge:
- Egyenlőre csak rossz híreim vannak. Sajnálom.. - fogta meg Ryan vállát.
- Mégis milyen rossz hírek? - kérdeztem meg én, mivel láttam, hogy Ryan erre képtelen.
- Victoria tömérdeknyi gyógyszert vett be alkohollal. A gyógyszerek vegyesek voltak, volt közöttük nagyon erős fájdalom csillapító, nyugtató és altató is. Egy fajta is képes halálhoz vezetni, nemhogy ez a három együtt. Egy egész üveg alkoholt is megihatott. Az esélyei elég alacsonyak. - bólintott, majd elindult a saját útjára. Ryan megfogta a kezem. Nem nézett rám csak szótlanul megpróbált leülni az egyik székre de mellé ült, így a földre érkezett. Sokkos állapotba került, ahogy én is, de kettőnk közül most nekem kell erősnek maradnom, hogy mellette tudjak lenni. Leültem a síró fiú mellé és magamhoz húztam. Ráhajtottam a fejem az övére, ő pedig mégjobban magához húzott.
- Minden rendben lesz! - sírtam és megpróbáltam elhinni amit mondtam. Ryannek ez volt az i -re a pont, mert szerintem tudta, hogy semmi sem lesz rendben.
Később felhívtam Maxet is aki mindent felhagyott és kocsiba vágta magát, hogy ideérjen. Természetesen a szüleinek is szólt arról, hogy Vic rosszul lett és a kórházban fekszik, de a munka fontosabb ugyebár..Felhívtam anyát, hogy ma később megyek haza, vagy egyáltalán nem, mert a kórházban maradok Victoriával.
- Felhívjam a többieket? - kérdeztem Ryantől, aki fejcsóválva adta meg a kérdésemre a választ.
- Nem akarom, hogy mindenki itt legyen. - mondta én pedig megértettem. Én sem bírnék több embert elviselni most a közelemben.
- Kayla? - jutott eszembe Vic barátnője.
- Ne hívd fel! - hangja közel volt a tiltáshoz. Nem kérdeztem többet, csak leültem a két fiú mellé és vártam a dokit vagy egy ápolót, aki további információval szolgál nekünk.
Hamarosan éjfélt üt az óra és végre vissza jött a doki.
- Jó estét! - köszönt - Victoria állapota egyre rosszabbodik. Hol vannak a szülők? - kérdezte.
- Nem hinném, hogy méltóztatnak bejönni. Csak mi vagyunk neki. - mondta Max mérgesen.
- Értem. - bólintott az orvos - Victoriát több kivizsgálásra is tovább küldtünk, amiknek az eredményére még várnunk kell. Nem ajánlom, hogy itt töltsék az éjszakát. - simogatta meg a vállam.
- Mi szeretnék itt maradni. - bólintottam.
- Rendben van. Ez esetben később vissza jövök. - egy bólintással elköszönt tőlünk és tovább állt.
Szörnyű álmosság telepedett ránk, főleg, hogy a lámpák sem világítottak olyan erősen, mint pár órája. Max kidőlt a székeken és mély álomba zuhant, míg Ryan ugyan úgy a földön ült és csuklóját simogatta.
- Mit csinálsz? - ültem le mellé a földre - Mi ez a tetoválás? - kérdeztem. A csuklóján csak egy szó szerepelt, amit eddig még sosem vettem észre. 'Hope'.
- Ez a tetoválás mindhármunk csuklóján ott van. A kishúgunk emlékére varratuk, miután elvesztettük. - mondta halkan.
- Istenem de hülye vagyok! Ne haragudj! - nem akartam még rosszabbra fordítani a helyzetet.
- Nem gond. Nem tudhattad. - simogatta tovább a tetoválását.
- Miért nem meséltetek erről soha? - tettem fel félve a kérdést. Ryan csak hanyagul megrántotta a vállát.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Két bátyám van?!
RomantizmMi van akkor ha a legjobb barátod több lesz mint barát? És mi van akkor amikor a volt barátod megjelenik az ajtótokban és kiderül, hogy rokonok vagytok? Két tűz közé kerülsz és senki sem az, akinek mondja magát és mindenki mást akar, mint amit...