#2 Elakadó lélegzet

8.6K 366 9
                                    

Amy üzenete: Nem jössz fel?

Richárd felnézett az ablakomra és elmosolyodott. Elindult a bejárati ajtó felé és mire megfordultam ott állt előttem. Elindult felém és a tenyerébe fogta az arcom majd megcsókolt puha ajkaival.
-----------------

Richárd Szemszöge:

Tegnap este úgy tettem mintha nem indult volna be a motorom, mert tudtam Amy hugocskám az ablakból csodál engem. Ahogy azt is tudtam, hogy fel fog hívni magához, így vele khm vagy akár benne is tölthetem az éjszakát.

Sajnos Amy csak annak a lánynak tűnik aki hamar odaadja magát de sajnálatomra nem. Mindenhogy próbáltam benne lenni az éjjel, de sehogy sem fogadott magába. Úgy tettem mintha így is akarnám, közben egész végig azon agyaltam, hogy fektethetném meg Amy Rose-t.

Amy szemszöge:

Reggel Richárd mellett keltem fel. A nap beragyogta az egész szobát, de csak egy valamin ragyogott a legszebben. Vagy inkább valakin.

Kikeltem az ágyból és felöltöztem normálisan mert tegnap csak egy darab pulcsi volt rajtam. És félreértés ne essék... Egész éjjel rajtam is maradt.

Ha valaki kérdezné nem tudom mi van közöttünk de élvezem a 'bátyám' társaságát.

Pár órával később Richárdot elküldtem haza és mint mindig, az ablakból néztem ahogy távozik. Meglepetésemre a motor azonnal engedelmeskedett neki és elindult...

Richárd üzenete: Ez mindig beválik. Csók.

Csak mosolyogtam az üzenetén.

A moziban természetesen én ültem középen.. És vajon mi történik ha egy pasi a csaj mellé ül? Meg kell nézned újra azt a filmet mert nem emlékszel egy jelenetére sem.. Mellettem Nancy szög egyenesen, popcornal az ölében kuncogva ülte végig a filmet amit egyszerűen nem tudtam megérteni. Richárd sajnos nem tudott mit kezdeni a kezével ezért a combomon nyugtatta, amit még jobban élvezhetett mert egy fekete harisnya volt rajtam egy bordó szoknyával.

- Jobban szeretem mikor a csupasz lábaidat simogathatom. - súgta oda pimasz mosollyal.

- Mindjárt gondoltam.

Richárd a kezét egyre feljebb csúsztatta és minél feljebb ért, annál jobban nem kaptam levegőt. Végül levette rólam a kezét amit én egy szúrós pillantással díjaztam

Nancy a hazavezető utat végig mesélte hogy neki hogy tetszett a film és ő megakarja nézni még hatszor. Félreértés ne essék, imádom őt és a legjobb barátnőm. De ha mellettem van a bátyja nem tudom így elengedni magam és az egyetlen dolog amire képes vagyok koncentrálni az ő.

Mikor megérkeztünk Nancy mint egy rakéta úgy csapta ki az ajtót és vágta be maga mögött majd tűnt el a házban. Mindketten néztünk utána majd egymásra, és röhögésben törtünk ki.

- Te emlékszel a filmre? - kérdezte Richárd fél mosollyal.

- Igen mindenre emlékszem mert semmi sem vonta el a figyelmem. - incselkedtem, hogy hergeljem egy kicsit.

- Tényleg? - kérdezte mosolyogva és megfogta a combom.

- Tényleg. - mosolyogtam.

- Biztos ez Amy? - kérdezte komolyan, mély hangon és közelebb hajolt hozzám.

- Igen biztos. - halkult el a hangom és inkább az élvezet hangja beszélt belőlem.

- Nem hinném. Úgy kapkodod a levegőt előlem, hogy mindjárt megfulladok. - csúsztatta fel a kezét, ezzel feltűrve a szoknyámat.

- Lehet az a célom. - hunytam be a szemem mert a kezét a belső combomhoz vezette. Belesüllyedtem ettől a mozdulatától a bőrülésbe de ő még mindig egyre közelebb hajolt hozzám.

- Az egyetlen célod az az, hogy megcsókoljalak Amy. Valld be nekem, hogy ez minden vágyad. - súgta az ajkaimra. Elszívta minden levegőmet és ettől kiszáradt a szám. Megnyaltam de belebotlottam duzzadt ajkaiba amitől egy mély nyögés szakadt ki belőle.

Kinyitotta a szemét és hátrálni kezdett. Mosolygott majd megtörölte a száját. Hülyén nézhettem rá mert felnevetett.

- Gyökér.

- Amy tudod milyen vagyok. Én szép lassan foglak megszerezni

- Honnan veszed hogy azt akarom hogy megszerezz? - vontam fel a szemöldököm.

- Ugyan. csak rád kell nézni. Olvadozol Richárd Martinezért baby. Tuti ha most letépném rólad azt a harisnyát egy pocsolyában ülnél. - hajolt közel hozzám vigyorogva. Meglöktem a mellkasát.

- Undorító vagy. - förmedtem rá majd kiszálltam a kocsiból és elindultam gyalog. Csak negyed órára lakok innen. Sport cipőben.. Magassarkúban lehet órák kérdése és otthon vagyok.

Meglepetésemre nem egyedül indultam útnak, mert Richárd kocsival gurult mellettem.

- Ha így haladsz reggelre sem érsz haza. - nevetett

- Fogd be. - vágtam rá.

- Arról nem is beszélve, ha így rázod a feneked talán sosem térsz haza többet. - váltott komorabb hangnemre.

- Mit érdekel az téged?

- Már hogyne érdekelne? - lepődött meg. - Én akarok az első lenni aki a kezébe foghatja azt a formás kis...

- Kussolj már Richárd annyira gyűlöllek! - ordítottam rá. Miközben odafordultam hozzá a cipőmnek a sarka felmondta a szolgálatot.

- Szuper.. - ennek ellenére elindultam.

- Ugye ezt te sem gondoltad komolyan? - röhögött. - Gyere hazaviszlek.

- Inkább gyalogolok így órákat minthogy beüljek a kocsidba. - duzzogtam.

- Miért mi bajod van a kocsimmal? - akadt ki gyerekesen.

- Az hogy te is benne vagy - förmedtem rá.

- Rendben van Amy. - felhúzta a kocsi ablakait amitől kicsit megijedtem, majd nagy gázt adott és elhajtott. Szuper. Levettem a cipőmet és a kezembe fogva mentem tovább. Szerencsére sima volt a beton és meleg így viszonylag kényelmesen mehettem haza.

Otthon csak ledobtam magamról mindent és bedőltem az ágyba, a lábamat persze nem tettem fel rá.

Richárd üzenete: Remélem épségben hazaértél. Tudod, hogy tényleg aggódnék. Azok a szép kerek fenekek csak az enyémek. Csók rájuk. ;)

- Úgy utállak Richárd Martinez.. - mondtam nyugodtan és ezzel el is nyomott az álom.

Két bátyám van?!Onde histórias criam vida. Descubra agora