#80 Talán szerelmes vagyok?

2.4K 176 35
                                    


Ryan adott nekem törülközőt és kikészített nekem a fürdőbe egy nagy pólót, amit felvehetek. Meglepett, amikor egy bugyival a kezében jött vissza hozzám, mondván, hogy bevásárolt az érkezésem előtt. Egy zöld fogkefét is átnyújtott nekem, majd a karjáról leszedte a fekete hajgumiját, hogy összefoghassam a hajam, ameddig fürdök.

- Vettem női tusfürdőt és sampont is. Nem igazán tudom, mi kell még egy lánynak, de gondoltam első napra ez is elég lesz. - nevetett fel kínosan. Annyira édes volt, hogy legszívesebben arcon csókoltam volna. Nem mondtam semmit csak rámosolyogtam, majd becsuktam a fürdőszoba ajtaját. Megfordultam és letettem minden cuccot amit a kezembe aggatott a szennyeskosár tetejére. Ezek után kicsit jobban megnéztem magamnak a fürdőszobát és majdnem elájultam. Tökéletes volt. Mint mondtam nem nagy a ház és nem készült semmi aranyból és gyémántból. De csodálatos volt és tiszta az összkép, ami teljesen megnyugtatott. Elég volt tíz percet látnom a házat, és máris otthon éreztem magam.

Beálltam a zuhany alá és magamra folyattam a langyos vizet. Megszagolgattam a tusfürdő illatát, amit Ryan választott nekem és meg kell mondjam, hogy nem választott rosszul. Finom édeskés illata volt és jól felhabzott a bőrömön. Észrevettem egy rózsaszín borotvát is és gondolván, hogy az nem a barátomat illeti, ezért hát elvettem és neki láttam leszedni a gondos területeket. Igen tudom.. A filmekben minden jobban megy. Ők sosem szőrösek, sosem kell pisilniük és ők akkor is jól néznek ki, ha átment rajtuk egy úthenger. Aztán nézz rám.. Úgy nézek ki mint egy krumpli, aki most hámozza le magáról a bundáját. Lényegtelen is, mire magamhoz értem már a sampon tartalma a kezemen volt. Majdnem az egész. A végén megpróbáltam nem sokat pazarolni és a tubusban is hagyni, de az nem sikerült annyira. Rákentem a maradékot a hajamra és eloszlattam. Úgy éreztem egy egész bogár tanyát fosztok meg az otthonuktól. Olyan jó érzés volt megszabadulni a kosztól, ami a kórházban rám tapadt, hogy egyből boldogabb voltam. Na meg szobatiszta.

Egy nagy zúdulással kiestem a zuhanykabinból és imádkoztam, hogy ezt ne hallja Ryan.

- Minden rendben? - üvöltött egy nagyot Ryan.

- Igen! - üvöltöttem vissza kínosan.

Gyorsan becsavartam magam a törülközőbe és odaléptem a csapoz, hogy arcot, majd fogat moshassak. Láttam egy hajszárítót is lógni az egyik fogas szerűségen, de úgy gondoltam hagyom, hogy magától száradjon meg. Jó érzés volt, hogy hűti az arcomat és a hátamat. Úgy éreztem itt az idő, hogy felvegyem a hatalmas fehér pólót és a fehér francia bugyit, aminek a mérete tökéletes volt. Örültem, hogy nem tangát és csipkét hozott, mert alvásra ezek hihetetlenül kényelmetlenek tudnak lenni. Újabb jó pont Ryan. A koszos ruháimat bedobtam a szennyesbe, bár lehet inkább el kellene égetnem őket a sok vér és az emlékek miatt. A vér talán kijön de az emlékek és a gondolatok nem. Óvatosan kiléptem a fürdőszobából. Nem tudom miért lépdeltem annyira óvatosan, mintha zavarban lennék vagy nem otthon lennék. Ami igaz is volt, hiszen nem érezhetem egyből otthon magam egy vadidegen helyen.

- Hé, minden rendben? - jött oda hozzám Ryan és megfogta a karomat.

- Persze én csak.. Még mindig nem hiszem el. - el voltam ájulva mindentől és nem akartam elhinni. Persze tudtam, hogy itt semmi sem az enyém, hiszen semmiért nem fizettem. Ryan csak befogadott arra az időre..

- Pedig jó lenne, ha elengednéd magad. - kacsintott.

- Nem tudom, hogyan köszönhetném meg.. - néztem rá szomorúan.

- Amy. Nem kell. Örülök, hogy itt vagy mert.. Őszintén szólva nem szeretnék egyedül lakni. -  nevetett fel miközben a tarkóját vakargatta - És te vagy az egyetlen, akivel lakni szeretnék. - nézett rám szomorúan - Látom a karperecet a csuklódon, amit Vic hordott. - hangja elhalkult.

Két bátyám van?!Where stories live. Discover now