#85 Eltűnt

2.2K 140 15
                                    


 - Richárd.. - fagyott belém minden szó, ami ez előtt a fejemben volt - Te meg mit keresel itt? - tettem fel azt a kérdést, ami a legjobban izgatott.

- Amy.. Én annyira sajnálom. - nézett rám a könnyeivel küszködve. Mély levegőt vettem, de bent rekedt. Nem volt erőm kifújni - A baleseted után nem volt pofám odamenni a kórházba. Tudtam, hogy nem látnál szívesen.

- Ez nem igaz. - sütöttem le a szememet - Nem voltam mérges rád. - csóváltam a fejem és felnéztem rá - Csak fájt látni, hogy mással vagy. - ezt kimondva összeszorult a mellkasom és azt hittem ott helyben elájulok.

- Sajnálom. - szomorú mosolyra húztam a számat, majd kijjebb nyitottam előtte az ajtót.

Kimentünk a teraszra és leültünk a kanapéra, hogy beszélgessünk egy kicsit. Sosem tudtam rá haragudni, ő pedig sosem bírta túl sokáig nélkülem. Persze ez nem azt jelenti, hogy bármit is akart volna tőlem. Csak hiányzott neki valaki és az a valaki mindig én voltam..

- Mi történt miután megláttál minket? - nyelt nagyot Richárd, mire elfordítottam a fejemet.

- Nem szeretnék beszélni róla. - mondtam ki nehezen. Talán nem is a Johnnal való civakodás miatt nem akartam beszélni róla, hanem mert a kérdése hallatán eszembe jutott az az este. Pontosabban az, ahogyan ők ketten az ágyban kamatyolnak.

- Lisa miatt? - tette fel a kérdést, amire már szerintem tudta a választ. Óvatosan ránéztem és meg is kapta a válaszomat. Szemeimben csak a könnyek kaptak helyet és a tömérdek fájdalom, amit utánuk éreztem - Remélem barátok maradhatunk. - tette a tenyerét a térdemre, mire fájdalmasan felnevettem.

- Nem tudok a barátod lenni Richárd. - könnyeim utat engedtek maguknak és végig folytak az arcomon - Tudod, hogy mit érzek..

- És te is tudod, hogy én mit érzek.

- Akkor miért nem lehetsz velem?! - akadtam ki. Richárd nem tudott erre a kérdésemre választ adni - Gondoltam. - forgattam a szememet és felálltam, hogy a töltsek magamnak egy pohár bort. Őszintén szólva nem volt a kedvenc italom, de úgy éreztem, hogy most ezt kívánom a legjobban.

- Amy! - jött utánam Richárd - Mit vársz tőlem? - megálltam egy pillanatra, majd lassan szembefordultam vele.

- Semmit. - ingattam a fejemet - Tőled semmit. - befejezettnek nyilvánítottam ezt a beszélgetést, ezért folytattam az utamat a konyhába és töltöttem magamnak egy pohárral.

- Mit csinálsz? - hallottam magam mögül a hangját.

- Bort töltök magamnak. - mondtam egyhangúan.

- Ez lesz a megoldásod? Alkoholizmusba kezdesz, mert nem kaphatsz meg valamit, amit szeretnél. - mi a franc??

- Mi van? - fordultam meg mérgesen - Ezt a baromságot meg honnan szedted? - üvöltöztem vele.

- Nem kaphatsz meg mert mást szeretek, ezért inkább sárgaföldig iszod magad, hogy elfelejthesd a veszteséget. - esett nekem.

- Takarodj.. - suttogtam.

- Amy..

- Azt mondtam takarodj. - hunytam be a szemem és abban reménykedtem, hogy mire kinyitom nem fogom magam előtt látni. Ám az ajtó csapódása megelőzött, így megugrottam ijedtemben és leöntöttem magam a pohár borral. Természetesen fehér póló volt rajtam, amiből soha a büdös életbe nem fogom tudni kiszedni. Unottan kicsoszogtam a fürdőszobába és megpróbáltam kiszedni vízzel a foltot, ám ezzel csak azt értem el, hogy mégjobban elmaszatolom az egészet. A pólóm csurom víz lett és elkezdtem fázni. Egy gyors mozdulattal letéptem magamról és a mosdókagylóba hajítottam. Telenyomtam szappannal és ráengedtem a vizet, majd megpróbáltam kidörzsölni. Láttam, hogy lehetetlen küldetésbe ütköztem, ezért inkább hagytam az egészet. Csak egy alvós póló volt. Ennél most nagyobb bajom is van.

Két bátyám van?!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora