Felmentem az emeletre és benéztem az első szobába. Azonnal rájöttem, hogy ez egy nagyon rossz ötlet volt.. Sosem kellett volna benyitnom abba a szobába.
-----------------Sziasztook!
Nem bírtam tovább várni a következő résszel és titeket sem akartalak húzni egy ilyen befejezéssel szóval itt a kövi rész remélem tetszeni fog 😊
Richárd nem zavartatta magát mikor meglátott az ajtóban. Sőt élvezte is a jelenetet. Én viszont minden lehetséges módon összetörtem..
- Nem csatlakozol Baby? - perverz és undorító mosoly jelent meg az arcán amitől hánynom kellett. Keresztbe tettem a kezem és nekidőltem az ajtófélfának. Magyarázatra vártam de nem értem minek.. Richárd épp egy szőke szépséget fogadott aki teljes élvezetet nyújtott neki. Miután benyitottam kihívóan hagyta abba annak a szemétládának a kényeztetését és hozzábújt Richárd mellkasához. A legszebb az egészben az volt, hogy a jobb oldalán egy fekete hajú lány is helyet kapott. Tényleg nem értem milyen magyarázatra várok..
- Na, gyere. - kérlelt. - Natasha már benedvesítette neked a pályát. - kacsintott majd lenyomta a szőke fejét hogy tegye a dolgát.
- Egy utolsó undorító féreg vagy Richárd. - undorodva néztem rá majd kimentem a szobából és becsaptam az ajtót. Ahogy sejtettem nem jött utánam sőt valószínűleg el is érte a csúcsot mivel akkorát nyögött, hogy a földszinten lévő emberek is hallhatták attól függetlenül hogy üvölt a zene.
Összetörve mentem az első szabad fürdőbe amit kulcsra zártam és lecsúsztam a hideg kőre. Zokogtam mert azt hittem igaz amit mond. Minden szavát elhittem. És talán az bánt a legjobban hogy egyáltalán nem zavartatta magát amikor rajta kaptam sőt.. Folytatta. Ekkora megaláztatásban még sosem volt részem.
Pár óra elteltével tudtam csak összeszedni magam. Vagy tízszer hívtam Nancyt de miért is vette volna fel.. Egyedül éreztem magam és elveszettnek. Jamesnek talán igaza volt. Nem kellett volna.
Felálltam és odamentem a tükörhöz hogy rendbe szedjem magam amennyire csak lehet. Ki kellett menjek a fürdőből a friss levegőre hogy magamhoz térjek. Úgy éreztem magam mintha még két üveg whiskyt ittam volna. Összeszedtem magam és magabiztosan hagytam el azt a helyet ahol összetörtem. Kimentem a kertbe és az egyik asztalon lévő cigarettából elcsórtam két szálat és a gyújtót. Leültem a kert egyik csendesebb részébe egy hintaágyra és rágyújtottam. Újból nem érdekelt hogy mérgezem magam, egyszerűen jól esett és megnyugodtam. Beszédültem tőle ezért lefeküdtem és behunytam a szemem. Pár perccel később újra rágyújtottam és elkezdtem pásztázni a csillagokat. Gyönyörűek voltak nem úgy mint én. Szörnyen éreztem magam.
Éreztem ahogy besüpped alattam hintaágy.
- Nem kéne még jobban tönkre tenned magad. - mondta nyugodtan Max.
YOU ARE READING
Két bátyám van?!
RomanceMi van akkor ha a legjobb barátod több lesz mint barát? És mi van akkor amikor a volt barátod megjelenik az ajtótokban és kiderül, hogy rokonok vagytok? Két tűz közé kerülsz és senki sem az, akinek mondja magát és mindenki mást akar, mint amit...