És hogy mi történt James és Nancy között? Régi történet.. Mindig is volt közöttük valami, de miattam sosem történt semmi. Nancy rengeteget álmodozott Jamesről évek óta és én voltam az, aki messziről elkerülte volna. De James nem Nancyre vetett szemet, hanem rám. És hogy az én szemeim kin voltak? Hát persze, hogy Richárdon.
Persze sok idő elteltével megkedveltem Jamest és féltem ezt közölni Nancyvel. Akkora már több pasin is túl tett, szóval reménykedtem, hogy szerelmes annyira, hogy ne okozzak neki fájdalmat.
- Nanc.. Beszélhetnénk? - kérdeztem haza fele menet a suliból. Jó idő volt és kellemesen sétáltunk egymás mellett.
- Persze! - mosolygott rám. Gyönyörű bambi szemeivel nézett rám és minden szó belém fagyott. Hogy mondhatnám el neki, hogy élete szerelmébe vagyok szerelmes.
- Emlékszel még Jamesre? - kérdeztem félve.
- Hát persze.. Hogy ne emlékeznék? - szeméből kezdett eltűnni a csillogás.
- Randira hívott. - böktem ki. Nancy megállt a járda közepén, így én is vele szembe, hogy láthassam a reakcióját - Azóta az este óta folyamatosan keres és én mindig vissza utasító voltam de... Azt hiszem érzek valamit iránta.. - végig a járdát néztem, nem mertem a szemébe nézni. De végül muszáj volt, hogy láthassam, mit érez. Szemei megteltek könnyekkel.
- Értem. - eszmélt fel.
- Nem kell vele randiznom, ha ez neked fáj én csak.. Szerettem volna ha tudod. - hogy megtettem volna érte? Meg. Ő többet ér nekem mindennél.
- Nem Amy ez nagyszerű. - nevetett fel halkan. Bár őszintének tűnt, lehetett hallani, hogy bántja a dolog.
- Én sajnálom. - kezdtem el zokogni, mire a karjaiba vont és szorosan ölelt. Nem tudom mennyi ideig ölelhettük egymást, de nagyon hosszúnak tűnt.
- Nem haragszom. - mosolygott rám és egy csókot nyomott az arcomra - Rosszul esik igen, de nem az, hogy egymásba szerettetek. - nevetett fel fájdalmasan.
- Hát akkor? - ha nem ez a baja akkor mégis mi?
- Rám soha senki nem nézett úgy, mint ő rád. - nyelt egy nagyot és ebben az egy mondatba annyi fájdalom, félelem és sérelem szorult, hogy kitört belőlem a sírás. Nancy vigasztalt engem, nem pedig fordítva, ahogy gondoltam volna.
Nancy elfogadott minket mint egy párt és mindenben mellettünk állt és támogatott minket. Rájöttem, hogy ő egyik fiúba sem volt igazán szerelmes, csak kiakarta váltani belőlük azt az érzést, hogy csak ő az egyetlen. A suli összes fiúját meg kaphatta volna és meg is kapta, de ő többre vágyott. Azt akarta, hogy ne csak a testét vegyék észre, hanem a lelkét is. Hogy végre valaki éreztesse vele, hogy felejthetetlen és tökéletes. Minden éjjel azért feküdt le más pasival, mert üresnek érezte magát és lefeküdt velük azért, hogy érezhessen valamit. Egy nő képes lefeküdni azért egy férfival, hogy arra a pár órára szeretetet kaphasson. És hogy a férfiak mit tesznek? Ők képesek pár órányi szeretetet nyilvánítani egy nőnek, hogy ágyba vihesse.
Ne értsétek félre, Nancy nem az a fajta volt, aki kirakta mindenét és tette vette magát a fiúk előtt. Ő inkább csak a kedves szavakra éhezett, amiket úgy követett, hogy észre sem vette, hogy már más ágyában van. Ezt persze mindenki kihasználta, mert tudták, hogy könnyű elcsábítani. Nancyt a végén már nem is kellett csábítani. Tönkre tették, így már ment magától is..
A Jamessel való szakításunk óta mindkettőnknek ott volt és vigasztalt minket. Természetesen Jamesnek is fájt, hogy vége, de én voltam az, aki nehezebben épült fel belőle. Bíztam Nancyben és ő mindent elmondott. Pár hónap elteltével sokat kezdtek együtt lógni egymással. Nancy elmondása szerint sosem történt több egy csóknál. Hogy fájt -e őket együtt látni? Persze. De nem azért, mert annyira oda voltam Jamesért, hanem azért, mert féltettem a barátnőmet. Tudom, hogy az elején elég rosszul sikerült bemutatnom őt nektek, de nem ilyen volt. Van, hogy az emberek hülyeségekre képesek egy kis figyelemért, mert nem kapják meg. Az anyja haldoklott és Nanc tudta, hogy már csak hónapjai vannak hátra az anyjának. Ez azt hiszem teljesen felemésztette belülről és megőrült. Nem akart többé szeretni, mert ha szeretsz valakit, nem tudod elengedni..
ESTÁS LEYENDO
Két bátyám van?!
RomanceMi van akkor ha a legjobb barátod több lesz mint barát? És mi van akkor amikor a volt barátod megjelenik az ajtótokban és kiderül, hogy rokonok vagytok? Két tűz közé kerülsz és senki sem az, akinek mondja magát és mindenki mást akar, mint amit...