Richárd üzenete: Remélem épségben hazaértél. Tudod, hogy tényleg aggódnék. Azok a szép kerek fenekek csak az enyémek. Csók rájuk. ;)
- Úgy utállak Richárd Martinez.. - mondtam nyugodtan és ezzel el is nyomott az álom.
-------------------------------Mivel vasárnap van ma gondoltam sokáig aludhatok és fetrenghetek az ágyban. Aha. Csak gondoltam..
- Amy. - keltegetett anya. - Kérlek tedd rendbe magad mert 3 óra múlva vendégeink lesznek. - mondta higgadtan mire morogtam egyet. Az órára néztem 11-et mutatott. Anya kiment a szobából és nem is mondta hogy kik lesznek a vendégek. Miért nem mondta eddig?
Nagy nehezen kikeltem az ágyból, de azzal a lendülettel vissza is estem. Még szenvedtem egy fél órát majd rávettem magam azzal, hogy egy jó meleg zuhany vár finom vanília tusfürdővel, megcsinálhatom a hajam kisminkelhetem magam és felvehetem a kedvenc ruhámat. Hívogatott a forró zuhany ezért úgy rohantam ki a fürdőbe mint ahogy tegnap Nancy be a házba. Lezuhanyoztam kivasaltam a hajam és feltettem egy kis sminket / szempilla spirál és egy kis szemhéj púder/ Ez a mindennapi sminkem. Bementem a szobámba és kiválasztottam egy kényelmes lenge nyárias ruhát. Bordó színű, a hossza a combom fölé ér.
Lementem anyának segíteni de ő már készen volt az ebéddel csak takarított. De azt sem akárhogyan csinálta. Olyan sebességgel és alapossággal súrolta az amúgy már csillogó pultot, hogy majdnem lyukat égetett a márványpultba.
- Anya - fogtam meg a vállát és olyan ijedten nézett rám mintha azt sem tudná ki vagyok. - Minden rendben? - vettem le a kezem róla. Nagyon megijesztett. Ha nem tudnám milyen törékeny lélek, azt feltételezném hogy előkapja a kését és bye bye Amy.
Megkönnyebbülten tér vissza a földre és rám mosolyog. Már egy ideje nem tudom hová tenni a viselkedését..
- Hjaj Amy drágám! - Teszi a mellkasára a kezét. - Megijesztettél.
- Észrevettem. - forgatom a szemem és egy mosolyt ajándékozok neki.
Mintha itt sem lennék úgy áll neki újra sikálni a pultot. Kivettem a kezéből a rongyot mire érthetetlenül mered rám.
- Anya. Elég lesz. Ennél csilivilibb úgysem lesz. Különben sem a pultot fogja nézni hanem téged. - mosolyogtam rá. Néha úgy érzem én vagyok az aki vigyáz rá.
- Köszönöm drágám. - nyugodott meg és behunyta a szemét.
Ahogy megszólalt a csengő anya eldobott mindent a kezéből és rohant az ajtóhoz. A sárga kis rongyot majdnem beledobta a levesbe. Mi baja van? Úgy kicsípte magát mintha randija lenne.
- Gyere Amy megérkeztek. - ennyi energia a fél városba nem szorult mint most belé.
Odasétáltam az ajtóhoz mire anya kinyitotta, és bemutatta a vendégeket.
- Amy, Ő itt az apád és a bátyád James! - ujjongott.
Oh. Te. Jó. Ég.
El sem hiszem, hogy ő áll az ajtónkban. Láttam az ő arcán is lehervadt a mosoly amint meglátott. Mindkettőnk sokkot kapott. A szülők csak mosolyogtak, mi meg úgy nézhettünk ki mintha szellemet láttunk volna. Nem is csoda hiszen pár évvel ezelőtt lefeküdtem a saját bátyámmal!!
Sziasztok! 😊
Tényleg nagyon sokat segítene a visszajelzésetek, hogy tudjam élvezhetőek - e a részek vagy kijavítsam a hibáim
Szép estét nektek 💕
ESTÁS LEYENDO
Két bátyám van?!
RomanceMi van akkor ha a legjobb barátod több lesz mint barát? És mi van akkor amikor a volt barátod megjelenik az ajtótokban és kiderül, hogy rokonok vagytok? Két tűz közé kerülsz és senki sem az, akinek mondja magát és mindenki mást akar, mint amit...