Szombat délután négy óra van és csak fetrengek az ágyban. Nem tudtam aludni azóta, hogy haza értem. A ház persze tök üres volt. Anya hagyott egy cetlit a hűtőn, hogy a nagyinál van és majd egyszer hazajön. Hagyott itthon pénzt, de tudod kinek kell.. Undorodva toltam arrébb a papír tízezreseket. Jól éltünk eddig is, nem értem miért kell azt csinálnia amit. Régebben rengeteget láttam itthon, és a kapcsolatunk is sokkal jobb volt. Most alig látom és nem tudom merre kószál hajnalok - hajnalán.
Jamessel nem tudom mi van, de nem sokat láttam itthon a beszélgetéseink óta, ő viszont teljesen elérhetetlen. Semmilyen közösségi médián nem tudtam elérni, hívtam, üzentem, de nem válaszolt. Papír fecnin sem hagyott üzenetet. A 267. üzenet és hívás után halottnak nyilvánítottam. Csak vicceltem..
A tenyerembe nyilaló fájdalom jelezte, hogy el kellene látni a kezemen éktelenkedő sebet. Bementem a fürdőbe és igyekeztem alaposan megtisztítani, lefertőtleníteni és bekötni.
Holnap vasárnap és elég unalmas egyedül lenni egy ekkora házban. Felvettem a bőrkabátom és kimentem a teraszra, de tíz perc után vissza is tértem a ház melegébe. Most jutott el az agyamig, hogy már jócskán a tél felé közeledünk és hogy rohadt hideg van egy szál bőrkabátba. Nem értem eddig hogy nem fáztam..
Lefeküdtem a kanapéra és néztem a plafont. Szörnyen unatkoztam, nem tudtam mit csináljak magammal. A helyzet az, hogy bármit megadtam volna egy kis nyaralásért valahol a távolban, mert nem bírtam ezt a sok stresszt és ezt a rengeteg történést. Túl sok titok volt a házban, de még több azon kívül. Sehol nem találtam egy biztonsági pontot sem.
Pár perc után elegem lett, hogy érzéseket akarok magamba tömni, mikor nyilvánvaló, hogy nincsenek érzéseim amit elfogadhatnék. Felmentem az emeletre és csináltam magamnak egy barackos fürdőt. Barackos tusfürdőt és fürdőhabot öntöttem a forró vízbe, majd a kezemmel elkevergettem. Tettem bele egy kis olajat és testápolót is, hogy minél puhább legyen a bőröm. Végül, de nem utolsó sorban jöhetett a kedvenc barack illatú fürdőbombám. Meggyújtottam pár gyertyát a fekete matt gyújtómmal és beültem a kádba, hogy ellazulhassak egy kicsit. Alig két perce áztatom magam, amikor valaki megzavar..
- Amy, itthon vagy? - hallottam James hangját a földszintről.
- Francba! - dühöngtem halkan - Igen. - kiabáltam le, hogy meghallja a válaszom, de sajnos olyan jól hallotta, hogy rám nyitott. - James! Takarodj kifelé! - húztam össze magam a kádban és annyi szerencsém volt, hogy a habok eltakarták a testem minden részét a vállamtól lefelé.
- Szia hugi! - üdvözölt perverz mosollyal az arcán. Úgy képen törölnélek James..
- Menj már ki! - vágtam hozzá a földön heverő törölközőt.
- Azt hiszem erre még szükséged lesz. - mondta nyugodtan, miközben lassan lépdelt felém a törölközőt tartva. Letette mellém és leguggolt - Pucéran csak nem jöhetsz ki, nem de? - vonta fel az egyik szemöldökét.
- Képzeld, abban a szekrényben - mutattam a háta mögött lévő szekrényre, mire apró mosolyra húzta a száját, - van több törölköző is. Biztos találok egyet. - grimaszoltam.
- Biztosan. - sóhajtott lemondóan, de tudtam, hogy készül valamire.
- Most meg mire készülsz? - próbáltam nyugodt maradni, de a hangom ijedtnek tűnt.
- Azt mondtad, biztos találsz magadnak törölközőt. Kivéve, - pillantott rám és fülig húzta a száját. Francba James.. - ha már nincs. Se törölköző, se ruha. - fogta össze az összes törölközőt és a ruháimat, amit levettem és amit behoztam pizsama ként.
ESTÁS LEYENDO
Két bátyám van?!
RomanceMi van akkor ha a legjobb barátod több lesz mint barát? És mi van akkor amikor a volt barátod megjelenik az ajtótokban és kiderül, hogy rokonok vagytok? Két tűz közé kerülsz és senki sem az, akinek mondja magát és mindenki mást akar, mint amit...