#15 Parker House 🏚

4.7K 238 25
                                    

Nem valami.. Hanem valaki hiányzott

----------------

Jamessel nem történt tegnap éjjel semmi mert egyikünk sem akarta elrontani azt a kapcsolatot amit nagyjából sikerült felépítenünk. A csók után nem igazán tudtuk mit kezdjünk a másikkal és hogyan álljunk egymáshoz. Én kínosan éreztem magam és szomorú voltam mert jó volt újra ennyire közel érezni magamhoz de mégis csak a bátyámról volt szó. Annyira utálom ezért magam.. Ha elmondanám valakinek ő biztos egyből elítélne és nem értené meg.. Ami persze jogos lenne. Én is ezt csinálnám. Csak én vagyok az aki ebbe a szerepbe került.

James érzései egyenlők voltak a nullával. Úgy nézett ki mint akit agyon csapott az áram. Sokkos állapotban bámult rám és szomorúan de próbálta elrejteni. Színészkedésből egyes fiam. Ülj le..

A suliban nem történt semmi érdekes sőt az unalmasabbnál is unalmasabb volt az egész. Viszont Mr. William nem jelent meg az órán és ezért hálát adok az égnek.

Késő délután értem haza és úgy gondoltam ideje visszaadnom Victoriának a nadrágját. Persze előtte kimostam és kivasaltam hogy ne úgy adjam vissza mintha a kutyák szájából húztam volna ki. Beletettem a nacit a táskámba és felszálltam a buszra. Mikor a Parker ház előtt álltam átgondoltam hogy biztos be akarok- e menni oda. Már sötétedés lepte el a várost és csak az utcai lámpák fénye próbálta bevilágítani az utcákat. Nagy levegőt vettem és megnyomtam volna a csengőt de az ajtó kinyílt.

- Szia! - köszöntem ijedten Ryannek. Pont neked kellett ajtót nyitni..

- Mit akarsz? - tért egyből a lényegre. Nagyon goromba itt valaki.

- Ömm.. Én csak visszahoztam Victoriának a nadrágját. - nyújtottam felé a szatyrot mert azt gondoltam elveszi és odaadja majd neki de csak nézet.

- Nincs itthon. - nézett a szatyorra majd vissza rám.

- Oh értem. Esetleg odaadnád neki? - kérdeztem mosolyogva.

- Várd meg és add oda te. - ment be a házba és nyitva hagyta az ajtót hogy kövessem. Muszáj ide betennem a lábam?

- Kérsz egy sört? - nyitotta ki a hűtőt majd hátra nézett rám.

- Nem köszi. - vékonyodott el a hangom.

- Valami mást. - kérdezte unottan miközben kibontotta a sörét és nagy kortyokkal vedelni kezdte.

- Egy pohár vizet szeretnék. - mondtam és letettem a kanapéra a szatyromat. Odamentem Ryanhez hogy elvegyem tőle a poharat de túl közel álltam hozzá, így amikor megfordult a pohár tartalma beterítette a pólómat. Jéghideg volt a víz ami befolyt mindenhová. A pólómat teljesen átáztatta és átlátszott a melltartóm is. Szuper

- Úgy tűnik lesz itt egy második köröd is egy pólóval. - vigyorgott. Gúnyosan mosolyogtam vissza rá.

- Menj be a fürdőbe törölközz meg addig keresek neked egy pólót. - mondta unottan majd eltűnt az emeleten. Ez mind szép és jó de hogy találom meg a hatszáz szoba között a fürdőt?

Szerencsémre az egyik szoba ajtaja ki volt nyitva és mikor beljebb néztem megláttam a fürdőt. Bementem és egyből levettem a pólót mert már jégkockává fagytam. Ryan köszörülte meg a torkát az ajtóban amire annyira megijedtem hogy megfordultam így szemben találtam magam vele. Egy száll melltartóban..

- Igen így azt hiszem már láttalak. - gúnyolódott.

- Ezt a darabot még biztos nem. - gúnyolódtam vissza.

- Nem aggódok. - vont vállat - Nem ez volt az utolsó amit láttam. - emelte vissza tekintetét a mellemről a szememre és kacsintott egyet majd kiment.

Felvettem a pólót amit adott. Olyan illata volt mint Ryannek ezért azt gondoltam hogy ez a póló az övé. Elmosolyodtam. Nem is annyira vészes ez a srác.

Mikor visszamentem a nappaliba Ryannek már volt egy másik társasága is. Egy lány. Körülbelül annyi lehetett mint mi de valószínű hogy nálam idősebb és Ryannél fiatalabb.

- Szia! - köszönt a lány vidáman mikor meglátott.

- Szia! - mosolyogtam rá.

- Én Ryan barátnője vagyok és te? - nagy mosolyt villantott de látszott róla hogy nem igazi úgy összeszorította fehér fogait.

- Oh én csak Victoriához jöttem de még nincs itt. - legyintettem és próbáltam megadni neki a lelki nyugalmat hogy nem azért vagyok itt amiért ő gondolja. - Viszont lehet megyek is nem zavarok tovább. - mosolyogtam majd gyorsan felvettem a bőrkabátom amit a kanapén hagytam a szatyorral együtt és az ajtóhoz mentek ami váratlanul nem arra nyílt amerre szerettem volna így a földön landoltam.

- Úristen jól vagy? - segített fel a földről Max. A fejemet fogtam mivel az kapta a legnagyobb ütést.

- Persze csak a fejem. - próbáltam felkelni de segítség nélkül nem ment. Max leültetett a kanapéra és hozott a pincéből jeget. Ryan barátnője elment hogy hozzon egy törülközőt.

- Jól vagy? - kérdezte unottan Ryan a konyhapult mögül.

- Igen megleszek. - mondtam de nem néztem rá.

- Elég szerencsétlen napod van. - mondta majd leült velem szembe.

- Az egész életem egy nagy szerencsétlenség. - nevettem fel kínosan.

Max jött vissza a jegekkel Ryan barátnője pedig egy ronggyal. Beletették az anyagba a zacskó jeget. Max a homlokomra tette és ott tartotta.

Közben kiderül hogy a barátnőjét Vikinek hívják és hogy ez inkább egy szex kapcsolat. Legalábbis nekem nagyon úgy tűnt. Ryan még vele is érzéktelen volt. Semmi romantika nem volt benne.

Max később hazavitt és elkísért az ajtóig. Még mindig nagyon hasogatott a fejem pedig bevettem két fájdalomcsillapítót is. Nem igazán akart használni.

- Tényleg nagyon sajnálom. - kért bocsánatot századjára is.

- Ugyan nincs semmi baj nem tudhattad hogy ott vagyok. - mosolyogtam - Amúgy is ez minden napos nálam. - nevettem fel kínosan. Közelebb lépett és megsimogatta a homlokom majd nyomott egy puszit a homlokomra. Örökre benne tudtam volna maradni abban a pillanatban ahogy a meleg ajkai a bőrömhöz érnek és egy lágy csókot nyom rá. Gáz hogy ő a harmadik pasi akire ezt mondom és valószínüleg lesz több is. Mibe keveredek megint?

Belenéztem gyönyörű barna szemeibe ahogy ő is az enyémbe.

- Ezentúl megvédelek mindentől. - nevetett fel édesen amitől mosolyognom kellett. - Jó éjszakát Amy. - mondta majd elindult és beszállt a kocsijába. Megvártam még beindítja a motort és elhajt majd beléptem a házba. Max mintha magával vitte volna a fejfájásom.

Felmentem az emeletre és benéztem James szobájába de ő már békésen aludt. Furcsa. Bementem a szobámba és bedőltem az ágyba. Néztem a plafonon elterülő csillagokat és csak gondolkoztam. Nem is tudom már min vagy épp kin. Nem is érdekelt mert szép lassan elnyelt a sötétség és aludni kezdtem.

Két bátyám van?!Où les histoires vivent. Découvrez maintenant