- Jó éjszakát James - bólintottam. A szobáink egymással szemben vannak a folyosó végeiben. Mielőtt becsuktuk volna az ajtót még visszapillantottunk a másikra.
-----------------------Reggel felhívtam Nancyt és kiderült hogy csak aggódott értem. Megnyugtattam az ideges barátnőmet de neki sem mondtam el mi történt. Nem volt kedvem a történethez.
James nem reggelizett ma velünk, mivel ő hamar elment suliba én pedig otthon maradtam anyával. Anya az volt aki akkor is otthon tart ha tüsszentesz egyet. Nem tudom hogy azért mert szeretne velem lenni és így megteheti, vagy mert nem akar egyedül maradni, de végül is ez most lényegtelen. Csináltunk reggelit és egy kávé mellett leültünk beszélgetni a kanapéra. A társasága most jó volt. Normális volt, nem olyan mintha nem is emlékezne rám.
Anya elment dolgozni és egyedül maradtam a nagy házban. Gondoltam ráírok Richárdra.
Amy üzenete: Szia :)
Mosolyogva vártam Richárd válaszát mivel vele nagyon jókat lehet beszélgetni ha éppen unatkozol.
Mikor megkaptam az üzenetét azonnal lehervadt a mosoly az arcomról.
Richárd üzenete: Most hagyj..
Amy üzenete: Minden rendben?
Richárd üzenete: Amy mi a francot nem értesz azon hogy hagyj a picsába?! Ilyen nehéz felfogásod van?!..
Nem írtam vissza neki mert lefagytam. Csak tartottam a telefont a kezemben és néztem az üzenetét. Ez volt az amit nagyon utáltam benne. Egyik nap még az ágyadban fekszik és simogat a másikban pedig úgy leordítja a fejed, hogy nem marad hajad..
Ajtó nyitásra lettem figyelmes mire odapillantottam. James jött be rajta. Kérdőn néztem felé.
- Neked nem suliban lenne a helyed? - kérdeztem felvont szemöldökkel.
- Nekem nem olyan a sulim mint neked. Akkor megyek be és jövök el amikor akarok. - rossz fiús mosolyt villantott felém majd leült mellém a kanapéra. - És te mit keresel itthon? Nem a suliban kellene lenned? - kérdezi gúnnyal a hangjában.
- Nem éreztem túl jól magam tegnap így itthon maradtam. - mosolyogtam.
- Pedig én úgy láttam hogy jól érezted magad velem a konyhában. - kacsintott.
- Lökött vagy. - kuncogtam.
- Ha már így összegyűltünk.. - viccelődött - csinálhatnánk valamit. - lökött oldalba és megjelent az arcán a perverz mosolya.
- Nem csinálnék veled semmi olyat amit megbánnék utána. - nyújtottam rá a nyelvem.
- Egy filmet csak nem bánsz meg. - röhögött.
- Veled talán még azt is megbánnám. - mondtam gúnyosan, majd elindultunk a szobájába.
James betett valamit ( mármint filmet 😄 ) és elrendeztük az ágyat egy még kényelmesebb hellyé. Minden pokrócot és párnát átvittünk majd leültünk. James hozott fel popcornt és üdítőket így nem volt annyira száraz a film nézés. Igen.. a film nézés.
A felénél már annyira untam hogy inkább aludtam de nem tartott sokáig a szundikálásom, mivel a bátyám hívást kapott. Nagyon fura a volt barátomat a bátyámnak hívni. Már ettől vérfertőzést kapok..
- Heló haver! - üdvözölte vidáman a havert.
- Sikerült megfektetned a csajt? - kérdezte vihogva a túloldali férfi hang.
- Áh dehogy. De ne aggódj eljön az az idő is. - nevetett James.
- Hogy ment a tegnapi randi?
- Nem történt semmi. A sushiktól nem repült az ágyamba. - vihogott halkan.
Na álljunk meg! Mi van?!
Ha rólam beszél akkor egyszerűen csak egy seggfej hogy itt beszéli meg amikor én is jelen vagyok..
- Bár most itt alszik az ágyamba. Szerinted kellene csinálnom valamit? - mondta komolyan.
- Felébreszthetnéd egy érzéki helyen. - nem tudom melyikőjüket képelném fel először de ezt a palit még le is lőném.
- Tudom hogy lehet levenni a lábáról, hiszen voltunk már együtt. - nevetett. - Most sem fog tudni ellenállni nekem. Viszont most megyek. Úgyis tudni fogsz mindenről de én most felkeltem ezt a gyönyörűséget az ágyamban mert ha tovább marad ebben a pózban most azonnal megdugom. - mondta mély hangon azzal kinyomta. Éreztem hogy körülöttem besüpped az ágy és fölém kerekedik. Azt akartam hogy másszon rám így van okom az elutasításra és nem derül ki hogy hallgatóztam. Ezt nevezhetjük annak? A kezét végig vezette csupasz lábamon fel a fenekemig és elkezdtem kiadni olyan hangokat mintha most kelnék fel. Mikor kinyitottam a szemem és megláttam magam felett ahogyan pimaszul mosolyog csak ijedtséget tettettem majd ellöktem a mellkasát amitől hátra dőlt. Felálltam és kimentem az ajtón be a szobámba amit magamra zártam. Hallottam ahogy James jön utánam és neki esik az ajtónak. Dörömbölni kezd.
- Cica ne csináld már gyere ki csak hülyültem. - nevetett
- Undorító vagy James takarodj! - üvöltöttem rá
- Amy.. - mondta komolyan.
- James! - több hang nem is jött a túloldalról csak az ajtóját hallottam becsapódni.
Nagyot sóhajtottam majd elindultam az ágy felé és beledőltem.
- Pöcsfej. - dünnyögtem bele a párnába. Nem tudom elhinni azt a telefon beszélgetést ami most lezajlott..
Két órával később keltem fel. Felültem az ágyon és észrevettem egy papír darabot az ajtóban. Már megint a fecnik.. Odamentem és leültem az ajtóval szemben majd megfordítottam a papírt.
Sajnálom. Tudom, hogy mindent hallottál. De nem tudom feldolgozni. Nem tudom feldolgozni hogy többé nem érhetek hozzád és nem tudok parancsolni az érzéseimnek.
Szép húzás James. De a fele sem igaz.
Túl sok az, amit nem tudsz James. És csak a farkadnak nem tudsz parancsolni mert azzal gondolkozol.
Küldtem vissza neki a papírt mert tudtam hogy a túloldalon ül. Sajnos beverte az ajtóba valamijét így hamar kiderült hogy velem szemben ücsörög a földön akárcsak én.
James újabb papírt csúsztatott át az ajtó alatt.
Ez nevetséges.
Jött a válasz.
Tudod mi nevetséges? Az hogy így beszélünk. Az nevetséges..
- Akkor engedj be Amy.- mondta.
Felálltam és kinyitottam az ajtót majd hátat fordítottam neki és vissza feküdtem az ágyba. Nekitámaszkodtam a falnak és vártam a mondandóját de csak lefagyottan állt a küszöbön.
- Mi van? - kérdeztem érthetetlenül. James megfogta a kilincset majd becsukta és próbált higgadt maradni. Elindult felém és leült velem szembe. Megfogta a bokámat és csak nézte a lepedőt.
- Én még mindig szeretlek Amy. Amikor megláttalak az ajtóban.. Írni akartam neked. Hogy jóvá tegyem a hibáimat. Megakartam veled beszélni nem akartalak elveszíteni aztán ott álltál az ajtóban a hugomként. Muszáj viccesen felfognom különben megbolondulok. Megbolondítasz.
- Ne kend rám. - nagyon nehéz volt erősnek maradni. Látni a szemében hogy igazat mond és összetörik. Engem is összetör.
- Nem kenem. Nem tenném. - halad közelebb hozzám és megtámasztotta a homlokát a homlokomon. Egyre közelebb kerültünk egymáshoz és egyre gyorsabban kapkodtuk a levegőt. Tényleg fullasztó. De a szánk sosem ért össze..
YOU ARE READING
Két bátyám van?!
RomanceMi van akkor ha a legjobb barátod több lesz mint barát? És mi van akkor amikor a volt barátod megjelenik az ajtótokban és kiderül, hogy rokonok vagytok? Két tűz közé kerülsz és senki sem az, akinek mondja magát és mindenki mást akar, mint amit...