Nos, azt hiszem véget ért az utunk egy kis időre. Nagyon hálás vagyok nektek, hogy végig kísértetek és velem voltatok ebben az évben. Van aki ténylegesen a legelejétől fogva velem tartott és volt aki két nap alatt elolvasta a könyvemet ami számomra felfoghatatlan.
Pontosan egy éve kezdtem el írni ezt a történetet. Az elején nagyon nehéz volt elindítani a történetet, hiszen teljesen új volt nekem ez az egész és minden részben szerettem volna nagy felfordulást okozni, ezzel viszont teljesen összezavartam magamat. Aztán a negyedénél sikerült összeszednem magamat és úgy tudtam haladni, ahogy szerettem volna.
Az első nézettségtől az utolsó csillagig, az első kommenttől az utolsó követésig hálás vagyok nektek, mert nélkületek sosem juthattam volna el idáig és sosem hittem volna el, hogy végig tudom csinálni. A kommentek amikben minden gondolatotokat és érzéseiteket leírjátok nekem az valósággal a legnagyobb ajándék, amit nekem adhattok. Tényleg annyira hálás vagyok és annyira köszönöm nektek, hogy írhattam, hogy megoszthattam veletek, nagyon szeretlek titeket egytől egyig!!
A Karácsonyi különkiadás egy ajándék, egy meglepi féleség tőlem nektek, hogy egy tökéletes képpel zárhassuk le ezt a könyvet, gyűlölet és szomorkodás nélkül. Remélem tetszett és örültetek egy ilyen kis záró résznek, próbáltam ezzel is tovább húzni az ideiglenes búcsúzkodást.
Ugyanis: A mostani célom az, hogy sikeresen átírjam a könyvet. Az elejétől a végéig, hiszen vannak benne hibák, nem is kevés és a végét egyáltalán nem ilyenre terveztem és miután ezzel megvagyok, szeretném megpróbálni a könyv kiadását. Nagy álmok tudom, de imádom ezt csinálni és szeretnék minél több történetet eljuttatni hozzátok.
Ha szeretnétek továbbra is hallani rólam/ a könyvről/ vagy esetleg egy új történet kezdetéről, akkor kérlek kövess és semmiről nem fogsz lemaradni, ami érdekes lehet a számodra.
Ha a könyv kiadása nem lesz sikeres, (miután a világ összes könyvkiadóját felkerestem és zaklattam) akkor valószínüleg itt fogom folytatni az írást
Legyen nagyon szép napotok, karácsonyotok és soha de soha ne adjátok fel az álmaitokat, mert csodák igenis vannak
Imádlak titeket és köszönöm!!!
💖💖💖
YOU ARE READING
Két bátyám van?!
RomanceMi van akkor ha a legjobb barátod több lesz mint barát? És mi van akkor amikor a volt barátod megjelenik az ajtótokban és kiderül, hogy rokonok vagytok? Két tűz közé kerülsz és senki sem az, akinek mondja magát és mindenki mást akar, mint amit...