ΚΑΙΛΗΠρέπει να μου κάνεις πλάκα... Ανοιγόκλεισα αρκετές φορές τα μάτια μου για να βεβαιωθω ότι έβλεπα καλά. Και όμως δυστυχώς έβλεπα.
Τα μάτια του προσγειωθηκαν πάνω μου. Ωχ. Με είδε. Πως με είδε. Μάλλον επειδή είμαι άνθρωπος. Ο μόνος ίσως άνθρωπος εδώ μέσα. Έχει να με δει χρόνια και έχω αλλάξει πολύ. Αποκλείεται να με θυμάται. Όμως εγώ τον θυμάμαι ξεκάθαρα. Για χρόνια εμφανιζόταν στα όνειρα μου προκαλώντας μου ξεκάθαρα εφιάλτες που με έκαναν να θέλω να κοιμάμαι με κάποιον. Ο Ντάνιελ κάθε φορά που ξυπναγα φωνάζοντας λουσμενη στον ιδρώτα, εκείνος με έπαιρνε να κοιμηθώ στο κρεβάτι του. Αλλά... Αλλά πως γίνεται να βρίσκεται εδώ πέρα...
Πρέπει να βρω κάποιον. Κρυφτηκα πίσω από μια παρέα κοιτώντας τριγύρω. Μα που στο καλό χάθηκε ο Νέιθαν! Τον είχα δει εδώ πριν βγω έξω με τον Κασπιαν. Τώρα βρήκαν να εξαφανιστούν όλοι ?! Όλοι εκτός από έναν... Πήρα μια βαθιά αναπνοή και πήγα μέχρι εκεί που ήταν ο Κάσπιαν με... Με αυτήν.
Είχανε μείνει ακόμα στην ίδια στάση. Έλεος ήταν έτοιμη να τον φάει ολόκληρο. " Κάσπιαν έχω -έχουμε πρόβλημα. Μεγάλο. " ο Κάσπιαν τελικά με κοίταξε ενώ ακόμα η κοπέλα, ήταν χωμένη στον λαιμό του. " Δεν βλέπεις ότι έχω δουλειά ?" μου είπε σχεδόν τσατισμένος.
Τον κοίταξα με ένα επίμονο βλέμμα όλο θυμό και τελικά της είπε να κατέβει από πάνω του. " Κρισταλ θα τα πούμε μετά. " Καλά με πόσες θα πάει σήμερα ?! Δεν σε ενδιαφέρει Κάιλη! Εδώ ο κόσμος καίγεται.
" Τι θέλεις ? Κοίτα άμα ζηλεψες που -" άρχισε να λέει αλλά τον διέκοψα.
" Ο.. Ο πατέρας μου είναι εδώ. Δηλαδή νομίζω. " Ο Κάσπιαν διπλώθηκε στα δύο από τα γέλια. " Εντάξει. Δεν περίμενα να βρεις τέτοια δικαιολογία για να με απομακρυνεις από την Κρις. Πάντως είσαι πολύ καλή " είπε ενώ ταυτοχρονος γελουσε. " Καιλη θέλω να σου ξεκαθαρισω κάτι... Δεν σκοπεύω να σε κάνω κοπέλα μου ή κάτι τέτοιο. Απλά θέλω να τρεφομαι από εσένα. Το φιλί δεν σήμαινε κάτι. " για κάποιο λόγο ήθελα να βάλω τα κλάματα. Όχι για τον πατέρα μου πάντως.
" Αι γαμησου Κάσπιαν. Αλήθεια λέω! Είναι εδώ! " τα μάτια μου άρχιζαν να δακρύζουν. Τα χέρια του έπιασαν τα μπράτσα μου " Κάιλ δεν χρειάζεται να κλαις επειδή ήμουν με άλλη. "
" Καλά. Αφού δεν με πιστεύεις θα πάω να βρω τον Ρόμεο που θα με πιστέψει. " γύρισα απότομα πίσω για να πάω να τον βρω.
YOU ARE READING
Vampire brothers
VampireΤι και αν έπεφτες θύμα απαγωγής και οι απαγωγείς ήταν υπερανθωποι όμορφοι βρικολακες ? Τι και αν άρχιζαν όλοι ένας ένας να σε ερωτεύοντε ? Τι και αν μαθαινες ότι δεν είσαι μια απλή θνητή? Η Κάιλη Μπλάκγουντ θα προσπαθήσει να αποδ...