Ήταν η δεύτερη μέρα μου εδώ. Η υπεύθυνη για εμένα, Λοβαννα χρειαζόταν άλλη μια μέρα ώστε να προετοιμάσει κάποια έργαφα για την μεταγραφή της στο πανεπιστήμιο που όπως προσφάτως έμαθα ότι θα φοιτουσα. Είχα καταφέρει να της αποσπάσω αρκετές πληροφορίες για το τι θα γίνει και φυσικά την ρώτησα άμα με κάποιον τρόπο μπορούσα να γυρίσω σπίτι. Όπως περίμενα ήταν αρνητική αλλά όταν τελείωνα την πρώτη σειρά μαθημάτων θα είχα το δικαίωμα μια επίσκεψη για μια ή δύο μέρες πάλι πίσω στο σπίτι.Το μεσημέρι η Λοβαννα που αμέσως είχα συμπαθήσει είπε πως ήταν ώρα να φύγουμε. Το πανεπιστήμιο δεν ήταν πάνω από μια ώρα και μου έκανε εντύπωση πως υπήρχαν ακόμα και εδώ αυτοκίνητα. Όπως μου είχε πει δεν αλλάζουν πολλά απλά η ζωή εδώ είναι πιο ήρεμη και ειρηνική αλλά όπως σε όλες της χώρες υπάρχει κακό. Πρέπει να προσέχω πολύ στην Ακαδημία για τους φίλους που θα κάνω, ή και τους εχθρούς.
Μόλις φτάσαμε κατάλαβα πως το κτήριο δεν θα διέφερε πολύ από αυτό του Συμβούλιου. Τριγύρω είχε δέντρα και μοντέρνα έργα τέχνης που πολλά παιδιά καθοντουσαν πάνω σε αυτά. Από την άλλη πλευρά υπήρχαν αλλά κτήρια - μοντέρνας και αυτά αρχιτεκτονικής, που μάλλον στεγαζαν γραφεία ή κάτι τέτοιο.
Ήταν πολύ όμορφα, φυσικά πολύ καλύτερα από τις σχολές που ήθελα να περάσω αλλά πρώτον δεν ήξερα κανέναν, δεύτερον ήμουν ο μόνος άνθρωπος ανάμεσα σε αυτούς και τρίτον μου έλειπε ανυποφορα ο Κάσπιαν. Ανυπομονουσα να τον πάρω τηλέφωνο, όπως μου είχε υποσχεθεί ότι θα μπορούσα να κάνω όταν φτάσω εδώ πέρα.
Βγήκα από το αυτοκίνητο που μόλις είχε σταματήσει μπροστά από την κεντρική είσοδο και άρχισα να ακολουθώ την εκπαιδεύτρια μου.
" Επιτέλους φτάσαμε. Καλωσόρισες λοιπόν στην Ακαδημία των Αστεριών!" είπε προσχαρα περπατώντας με χάρη πάνω στα πανιψηλα τακούνια της, προχωρώντας προς την γυάλινη πόρτα. "Μάλλον θα σου έχει κάνει εντύπωση το πως η τεχνολογία εδώ είναι περισσότερο δημοφιλής όσο στον κόσμο σου... Υπάρχουν κάμερες σε κάθε σημείο του συγκρότηματος και ότι ψάχνεις θα καταγράφετε." η πόρτα άνοιξε αυτόματα. " Αυτή είναι η καινούργια πτέρυγα. Εδώ υπάρχουν οι αίθουσες και τα γραφεία των καθηγητών. Τα μαθήματα ξεκινάνε στις έντεκα παρά τέταρτο." συνέχισε να προχωράει προς τα ασανσέρ χωρίς να σταματάει να μου μιλάει για το πως λειτουργεί το σχολείο και για τους χώρους του.
" Στον δεύτερο και τρίτο όροφο είναι οι κοιτωνες των κοριτσιών. Στην ανατολική πτέρυγα είναι των αγοριών. Απαγορεύετε όμως να πας. Το ίδιο και τα αγόρια στο δικό σας." μπήκαμε στο ασανσέρ και πάτησε το κουμπί για τον τρίτο όροφο. " Θα νιώσεις άνετα. Η συγκατοικος σου είναι πολύ χαρούμενη με την άφιξη σου. Θα σε βοηθήσει να προσανατολιστεις. " Δεν ξέρω άμα χάρηκα που θα είχα συγκάτοικο. Από την μία θα κέρδιζα εύκολα μια καινούρια φίλη αλλά από την άλλη δεν θα είχα ποτέ έναν χώρο δικό μου.
YOU ARE READING
Vampire brothers
VampireΤι και αν έπεφτες θύμα απαγωγής και οι απαγωγείς ήταν υπερανθωποι όμορφοι βρικολακες ? Τι και αν άρχιζαν όλοι ένας ένας να σε ερωτεύοντε ? Τι και αν μαθαινες ότι δεν είσαι μια απλή θνητή? Η Κάιλη Μπλάκγουντ θα προσπαθήσει να αποδ...