ΚΑΙΛΗ" Τι-Τι είπες? Λες ψέματα . Πρέπει να λες ψέματα . Δεν -" ψέλλισα ξεσπωντας σε κλάματα. Το όνειρο είχε βγει αληθινό. Εγώ φταίω. Έπρεπε να τον είχα πείσει να μην πάει.
" Καιλη. Καιλη! Ηρέμησε. Το πιθανότερο είναι να παραληρεί από τον πόνο. Σταμάτα τα κλαψουρίσματα και τρέχα να φωνάξεις κάποιον!" Με πρόσταξε. Σκούπισα τα δάκρυα μου και πήρα μια βαθιά ανάσα πριν αρχίσω να τρέχω προς το σπίτι.
Μπήκα μέσα και προσπάθησα να βρω τον Ερλ. Που στο καλό ήταν τώρα που τον χρειαζόμουν?!
" Καιλη? Είσαι εντάξει? Τι έγινε? " με σταμάτησε η φωνή του Νέιθαν. Το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό να κάνω είναι να κάνω πως δεν τον άκουσα και να φύγω. Αλλά τι να κάνω που τον χρειαζόμουν?
" Ε-Ε Εγώ και ο - Ντ" προσπάθησα να πω αλλά η αναπνοή μου κοβόταν.
" Πάρε μια ανάσα πρώτα. Και ύστερα πες μου τι έγινε. Ο Ντάνιελ είναι καλά?" με ακούμπησε στον ώμο και μου έκανε νόημα να πάρω μια βαθιά ανάσα.
" Εγώ και ο Ντάνιελ, βρήκαμε κάποιον. Μας είπε πως τον έστειλαν εδώ. Είναι τραυματισμένος. Τον φέρνει ο Ντάνιελ. " χωρίς να πει τίποτα έφυγε πριν καν το καταλάβω.
Έτρεξα πάλι κάτω. Ο Ντάνιελ μαζί με τον Νέιθαν κουβάλαγαν τον άγνωστο άντρα προς το θεραπευτήριο. Εκεί ακριβώς που είχα βγάλει αρκετά βράδια.
Δεν με άφησαν να μπω στο δωμάτιο." Κάιλη, πήγαινε. Θα σε φωνάξω εγώ όταν είναι καλά. Πήγαινε να κοιμηθείς." είπε πριν κλείσει την πόρτα πίσω του.
" Α. Και μην ανησυχείς. Θα το είχαμε μάθει άμα είχε πάθει τίποτα ο Κάσπιαν."
Προσπάθησα να τον πιστέψω και να πάω απλώς να βρω τον Έρλαντ για να του πω τι συνέβη. Τελικά τον βρήκα να κάθετε μόνος του στην βιβλιοθήκη με μια στοίβα βιβλία δίπλα του.
"Γεια!" μου φώναξε." Αφού δεν θέλατε να βγούμε είπα να ψάξω λίγο για αυτό που έγινε στην μέρα φεγγαρόφωτος. Ωπ. Γιατί είναι κόκκινα τα μάτια σου?" κάθισα δίπλα του.
" Ήμασταν έξω με τον αδελφό μου και ακούσαμε φασαρία από το δάσος. Όταν πήγαμε εκεί ήταν δύο άντρες. Ο ένας από αυτούς...είχε κόκκινα μάτια. Και σχεδόν λάμπανε στο σκοτάδι. " ύψωσε κατευθείαν τα φρύδια του ακούγοντας για τον άντρα με τα πορφυρά μάτια.
"Ωπα ωπα. Τι εννοείς ότι ήταν κόκκινα. Δεν γίνετε. Είναι παράνομο. Και αφού βρίσκεται μέσα από τα σύνορα πρέπει να το είχαν καταλάβει. " του είπα να μου εξηγήσει αλλά πετάχτηκε πάνω.
YOU ARE READING
Vampire brothers
VampireΤι και αν έπεφτες θύμα απαγωγής και οι απαγωγείς ήταν υπερανθωποι όμορφοι βρικολακες ? Τι και αν άρχιζαν όλοι ένας ένας να σε ερωτεύοντε ? Τι και αν μαθαινες ότι δεν είσαι μια απλή θνητή? Η Κάιλη Μπλάκγουντ θα προσπαθήσει να αποδ...