Κεφάλαιο 5

2.4K 262 14
                                    

                                                       ΚΑΙΛΗ

    Το χέρι του ήταν παγωμένο πάνω στο δικό μου και με έκανε να ανατριχιασω. Δεν ένιωθα ιδιαίτερα άνετα μαζί του μιας και όταν ήμασταν ακόμα στην Νέα Υόρκη ήταν έτοιμος να με κομματιασει μαζί με τα αδέρφια του. Μπήκαμε μέσα στο σπίτι και φτάσαμε σε κάτι σκάλες που αρχίσαμε να τις κατεβαίνουμε. Αριστερά μας και δεξιά μας υπήρχαν αναμμένοι πυρσοί ενώ όσο κατεβαιναμε τόσο πιο κρύο έκανε.

     " Μην ανησυχείς δεν σε έφερα να σε βασανίσω ή να σε σκοτώσω " είπε προσέχοντας την ταραχή μου. Άνοιξε μια σιδερένια πόρτα με όμορφα περίτεχνα σκαλίσματα και με άφησε να μπω πρώτη.

    Το δωμάτιο μύριζε υγρασία και δεν μπορούσα να δω τίποτα πέρα από την μύτη μου. Τα φώτα άνοιξαν ξαφνικά και εμένα με κομμένη την ανάσα βλέποντας έναν τεράστιο σκελετό λίγα εκατοστά από το πρόσωπο μου.

    " Τι στο -" κατάφερα να πω κάνοντας ένα βήμα πίσω. " Είναι δράκος. Δηλαδή ήταν πριν από μια ντουζίνα αιώνες "

    Ο σκελετός είχε το μέγεθος ενός μικρού αεροπλάνου. Είχα δει ξανά σκελετό στο μουσείο φυσικής Ιστορίας του Λονδίνου. Θυμήθηκα πως είχα κρυφτεί πίσω απο την μητέρα μου μόλις είδα τα γαμψα νύχια του και τα κοφτερα δόντια του δεινοσαύρου.

    " Έχω τρέλα από μικρός με τους δράκους. " είπε. "Και για αυτό σε ονομάσανε έτσι ?" ρώτησα και κούνησε το κεφάλι του καταφατικά, προσπαθώντας να κρύψει ένα χαμόγελο.

    Άπλωσα το χέρι μου, για να πιάσω το κεφάλι του δράκου γιατί έπρεπε σίγουρα να ονειρεύομαι. Ήταν υγρό από την υγρασία. Σκουπησα τα χέρια μου στο φόρεμα μου και έτρεξα για να τον προλάβω.

    " Έχω και κάτι άλλο να σου δείξω. " τον ακολούθησα στο βάθος της σπηλιάς, εκεί που υπήρχε μια σιδερένια πόρτα - παρομοιοτυπη με την προηγούμενη. Όταν την άνοιξε μπήκε αυτή τη φορά πρώτος μέσα. Το δωμάτιο αυτό ήταν σαν το προηγούμενο - ίσως μεγαλύτερο και έζεχνε μια απαίσια μεταλλική μυρωδιά. Αίμα.

   " Μην κάνεις φασαρία και κάτσε από πίσω μου. " είπε πολύ χαμηλόφωνα που με το ζόρι μπορούσα να τον ακούσω. Το πόδι μου βρήκε σε κάτι πάνω και όταν κοίταξα κάτω έπρεπε να κλείσω το στόμα μου με τα χέρια μου για να μην φωνάξω. Κόκαλα που είχαν ακόμα αίμα απάνω τους.

    " Ashes " άρχισε να φωνάζει ενώ η φωνή του έκανε αντιλλαλο στην σπηλιά. Τι στο καλό φωνάζει ? Καλά το είχα καταλάβει. Αυτός είναι ο πιο σαλεμενος από όλους.

Vampire brothersWhere stories live. Discover now