ΚΑΙΛΗ
Το πρωί δεν κατέβηκα κάτω για το πρωινό, έτσι μπορούσα να χορτάσω λίγο ύπνο. Δηλαδή περίπου, αφού στο μυαλό μου ερχόταν το φιλί μας με τον Κάσπιαν και το απογοητευμένο βλέμμα του Ρόμεο καθώς έφευγα. Στριφογύριζα πάνω στο κρεβάτι μέχρι που άκουσα ένα χτύπημα στην πόρτα. " Πέρασε."φώναξα νομίζοντας ότι είναι η κοπέλα που με περιποιόταν αυτές τις τελευταίες μέρες.
"Καλημέρα...δεν πιστεύω να σε ξύπνησα?" ήταν ο Ζεντ. Τα μαλλιά του τα είχε ξυρίσει στο πλάι και αυτά που είχαν μείνει τα είχε πλέξει σε μια γαλλική κοτσίδα. " Όχι δεν με ξύπνησες. Τι θέλεις?"
" Δεν σου είχα πει ότι σήμερα έχεις μάθημα χορού? Μαζί μου. " είπε σηκώνοντας με, με το ζόρι από το κρεβάτι. " Έλα. Ντύσου. Δεν έχω και πολύ χρόνο. Α. Βάλε και αυτά." από την ντουλάπα έβγαλε ένα ζευγάρι παπούτσια με ψηλό τακούνι.
" Με αυτά ούτε να περπατήσω δεν μπορώ." γκρίνιαξα για τα παπούτσια. " Θα σε περιμένω έξω." έκλεισε την πόρτα του δωματίου. Έβαλα το φόρεμα που μου είχε διαλέξει και έπιασα τα μαλλιά μου πάνω με ένα κοκαλάκι.
Ο Ζεντ με περίμενε ακριβώς απ'έξω από το δωμάτιο. " Έχεις ξαναχορέψει? Εννοώ κάπου καλά?" περπατάγαμε μην γνωρίζοντας που ακριβώς πηγαίνουμε αφού δεν είχα περάσει ακόμα από εκεί. Δεν είχε καμία διαφορά με το υπόλοιπο σπίτι. " Στον χορό του σχολείου άμα μετράει αυτό." απάντησα. Έβαλε τα χέρια του σε μια δίφυλλη πόρτα και έσπρωξε.
Στην μέση του δωματίου είχε ένα τεράστιο μαύρο πιάνο και οι τοίχοι ήταν καλυμμένοι με εκατοντάδες βιβλία. Ο χώρος φωτιζόταν με κεριά ενώ μύριζε παλιό χαρτί και ήταν μεγάλο σαν ένα κανονικό σε μέγεθος γήπεδο του ποδοσφαίρου. " Η βιβλιοθήκη να υποθέσω?"
" Όχι. Η βιβλιοθήκη είναι στον επάνω όροφο. Δεν συνηθίζω να πηγαίνω. " κάθισε στο πιάνο και έπαιξε σε έναν γρήγορο ρυθμό. " Άντε βάλε τα παπούτσια. Ξεκινάμε." είπε σπάζοντας τις αρθρώσεις των δαχτύλων του. Πήγε προς το τέλος του δωματίου και έβαλε έναν δίσκο να παίζει στο πικ-απ.
" Επειδή δεν μπορώ να χορεύω και να παίζω ας συμβιβαστούμε με αυτό. Μου υποσχέθηκε ότι θα έρθει αργότερα ο Κας για να μας βοηθήσει." Ωχ γιατί αυτός? Να πω την αλήθεια ντρεπόμουν λίγο μετά από τα χθεσινά. Το κομμάτι που έβαλε ήταν αργό. Ο Ζεντ με πλησίασε, τοποθετώντας το ένα χέρι του στην μέση μου και με το άλλο πήρε το χέρι μου μέσα στο δικό μου.
YOU ARE READING
Vampire brothers
VampireΤι και αν έπεφτες θύμα απαγωγής και οι απαγωγείς ήταν υπερανθωποι όμορφοι βρικολακες ? Τι και αν άρχιζαν όλοι ένας ένας να σε ερωτεύοντε ? Τι και αν μαθαινες ότι δεν είσαι μια απλή θνητή? Η Κάιλη Μπλάκγουντ θα προσπαθήσει να αποδ...