Κεφάλαιο 36

1.6K 156 34
                                    


ΚΑΙΛΗ

Αυτά ήταν τα καλύτερα Χριστούγεννα που είχα περάσει. Το ρεβεγιόν ήταν υπέροχο και γενικά τα πάντα ήταν μαγικά.

Ο αδελφός μου είχε έρθει για τις γιορτές αλλά δεν φαινόταν πολύ στα κέφια του. Το ίδιο και ο Κασπιαν. Συμπεριφεροταν λίγο περίεργα τελευταία. Σαν να χάνονταν στις σκέψεις του. Αλλά κάθε φορά που τον ρωτούσα μου απαντούσε "Τίποτα"

" Τι θα κάνουμε σήμερα?" είπα βάζοντας τα χέρια μου γύρω από την μέση του. "Εγώ λέω να παίξουμε." Με κοίταξε πονηρά γυρίζοντας το σώμα του προς τα εμένα.

" Εγώ έχω όρεξη για άλλο παιχνίδι. Τι λες?" για μια εβδομάδα ή έτρωγα ή ήμουν στο κρεβάτι με τον Κάσπιαν. Ήθελα να κουνηθω λίγο.

" Τι εννοείς?" δάγκωσε τα χείλια του έχοντας τα μάτια του πάντα στα δικά μου. " Λέω ότι, θα χρειαστείς πάγο μετά. ." γέλασε κάνοντας πίσω το κεφάλι του." Δεν θα σε χτυπήσω. Μην ανησυχείς." γύρισα τα μάτια μου πάνω. " Για εσένα θα είναι ο πάγος."

Πήγαμε σε ένα δωμάτιο με όργανα γυμναστικής, το μισό από αυτό που έκανα προπόνηση στο παλάτι. Αλλά το ίδιο καλά εξοπλισμένο.

"Πιάσε." μου πέταξε ένα ξύλινο κοντάρι και το έπιασα στον αέρα. Ύψωσε το φρύδι του ικανοποιημένος." Σας παρακαλώ δείξτε επιείκεια. "γέλασε" Πλάκα πλάκα έχω χρόνια να το κάνω αυτό. Αλλά τώρα μάλλον πρέπει να το ξανασυνηθισω." μουρμούρισε σοβαρός κοιτάζοντας το χέρι του.

" Τι θες να πεις?" Δεν μπορούσα να καταλάβω τι συνέβαινε. " Τώρα που έχω σχέση με μια μαχήτρια πρέπει να προσέχω. " γέλασα αφήνοντας το κοντάρι κάτω για να πιάσω πάνω τα μαλλιά μου.

" Ξεκινάμε? " είπα γεμάτη αυτοπεποίθηση. Εγώ ήμουν αυτή που έκανε πρώτη επίθεση. Εκείνος απέκρουσε το χτύπημα και το γύρισε μπλεκοντας το με τα πόδια μου. Έπεσα στο πάτωμα και από πάνω μου βρέθηκε αυτός.

" Άμα κερδίσω, τι θα κερδίσω ?" ρώτησε αλαζονικα βοηθώντας με να σηκωθώ. " Θα κερδίσεις... Ένα φιλί?" πρότεινα. " Πλάκα μου κάνεις ? Μόνο αυτό ?! Δεν είσαι δίκαιη. " στριφογύρισα τα μάτια μου. " Εντάξει. Ότι θες. " χαμογέλασε και έσκειψε να με φιλήσει. " Τέλεια. "

" Άμα κερδίσω εγώ ?" με ρώτησε τι θα ήθελα. " Θα πάμε να γνωρίσεις την μαμά μου. " είπα γελώντας βλέποντας τι έκφραση πήρε το πρόσωπο του. " Δεν ήξερα ότι θες να με δεις νεκρό. Πάντως θα μπορούσες με έναν πιο μη οδηνυρο τρόπο. Ίσως έναν πασαλο ή να μου βάλεις φωτιά. Αλλά όχι αυτό. " έσκασα στα γέλια μαζί του.

Vampire brothersWhere stories live. Discover now