Κεφάλαιο 35

1.8K 165 18
                                    


ΚΑΙΛΗ

Ο ήλιος άρχισε σιγά σιγά να εισχωρεί μέσα στο δωμάτιο. Είχε ξημερώσει. " Ελπίζω η φίλη σου να είναι εντάξει με τον Ρόμεο, γιατί... δεν μπορείς να φύγεις, από εδώ και πέρα. " Με κοίταξε με αυτό το σεξι βλέμμα ενώ ανέβαινα πιο πάνω στο κρεβάτι.

" Δεν έχω σκοπό να φύγω. Ποτέ. " έκλεισε τα μάτια του και πλησίασε το πρόσωπο μου. Έλιωσα αμέσως όταν με ακούμπησε με τα χείλια του, η γλώσσα του έπαιζε με την δική μου κάνοντας την καρδιά μου να χτυπάει ακόμα πιο δυνατά.

" Σε θέλω. Θέλω να σου δείξω πως μπορώ να σε κάνω να νιώσεις. " είπε ανάμεσα στα φιλιά μας. Και εγώ θέλω να σε νιώσω... Οι παλάμες του μπήκαν μέσα από την μπλούζα μου και οι δικές μου στην δικιά του. Μετά από λίγο με μια κίνηση έσκισε την μπλούζα μου. " Ει αυτή ήταν η αγαπημένη μου! " είπα και καλά ενοχλημένη. " Ελπίζω να μην είναι και το σουτιέν το αγαπημένο σου." αστιεύτηκε. Με φίλησε ξανά αλλά αυτήν την φορά ήταν διαφορετικά. Ήταν πιο άγριο, πιο απαιτητικό.

Τον βοήθησα να βγάλει την δικιά του και γύρισε στον λαιμό μου αυτήν την φορά. " Κας. Δάγκωσε με." είπα σίγουρη σήκωσε το κεφάλι του για να με κοιτάξει στα μάτια." Τι είπες? " ρώτησε σαν να μην πίστευε στα αυτιά του. " Απλά σε παρακαλώ. Θέλω να έχω τις αισθήσεις μου. "

" Σε ανάβει το δαγκωμα ε?Πες μου." δεν απάντησα αλλά μάλλον πήρε την απάντηση του από τους αυξημένους χτυπους της καρδιάς μου. Χαμογελασε περήφανα και εγλυψε τα χείλια του. Πριν καν προλάβω να προετοιμαστώ τα δόντια του βρισκόντουσαν μέσα μου. Θυμήθηκα το πρώτο μας φιλί. Ήμασταν ακριβώς σε αυτό το σημείο. Έκλεισα τα μάτια μου από την ευχάριστη αίσθηση που είχε το δηλητήριο μέσα μου. Άρχισα σιγά σιγά να ηρεμώ. Σταμάτησε το δάγκωμα και με ξαναφίλησε.

Η αναπνοή του αυξανόταν όλο και περισσότερο όσο τα χέρια του ταξίδευαν προς το στήθος μου. Τα χείλια του έφυγαν από τα δικά μου και συνέχισε να κατεβαίνει. Ένιωθα μαγευτικά. Το τρέμουλο μου δεν είχε σταματήσει ακόμα. Δάγκωσα τα χείλια μου καθώς η γλώσσα του πέρναγε από το στήθος μου , παίρνοντας την θέση των χεριών του ." Τρέμεις σαν το ψάρι. Είσαι... "

"Ειμαι εντάξει. Εγώ..." άμα του έλεγα πως φοβόμουν να βρεθώ γυμνή μαζί του θα με κοροιδευε. Ίσως και να έφευγε. Άμα φύγει όμως αυτό σημαίνει πως τελείωσαν όλα. " Ω μην ανησυχείς. Δεν θα πονέσει πολύ. Εμπιστεύσουμε. " νευω χωρίς να μιλήσω γιατί η φωνή μου σίγουρα θα έσπαγε. Πέρασε τα χέρια του κάτω από την πλάτη μου ψάχνοντας το κούμπωμα από το σουτιέν μου. Είμαι σίγουρη πως όταν άκουσα να ανοίγει η καρδιά μου σταμάτησε. Δαγκωσε τα χείλια του και κοίταξε το στήθος μου σφιγγοντας ελάχιστα τα φρύδια του. Αυτό είναι. Δεν του αρεσω.

Vampire brothersWhere stories live. Discover now